Er der nogen som har en ide, hvad det vil koste og lave et deal site ?
Kan man evt få et deal script , så man ikke skal lave det fra bunden ?
det med at få deals på sitet og kunder på sitet er det ikke en tung process når man er Alene om det, eller skal man hyrer folk til at få deals og kunder på sitet ?
Er der nogen som har en ide, hvad det vil koste og lave et deal site ?
Kan man evt få et deal script , så man ikke skal lave det fra bunden ?
det med at få deals på sitet og kunder på sitet er det ikke en tung process når man er Alene om det, eller skal man hyrer folk til at få deals og kunder på sitet ?
Nogle gode råd ?
Ca 5000-6000 kr hvis du bruger færdige script der bare skal oversættes / tilrettes.
Opgaven er nok ikke helt lille, tror ikke det er svært at brugere med gode tilbud, men de gode tilbud kommer nok ikke dig af sig selv :)
Hvad det vil koste at få lavet en deal site skal jeg ikke kunne svare dig på og om man kan få færdig scripts.
Her må det være op til nogen af de erfarne herre indenfor det felt her på amino at svare dig på det
Det med at få deals på site og kunder er ikke noget du kan klare selv. Jo men det vil være meget arbejdet for en person efter min mening.
Ellers kig på da.bownty.com/ som samler alle deals i DK... Har aldrig taget brug nogen af de deals men ellers kig på siden og se om der er noget der mangler, som du kunne tilbyde på din deal site
Hvis vi skulle programmere det til dig, ville det nok løbe op i 30.000-60.000 - uden at være helt præcis, da man jo self. ville skulle lave en specifikation på hvad der præcis skal laves. Der skal vel også være både administrationspanel samt betalings-integration.
Tak for jeres svar , det er måske en mundfuld hvis man kun er alene om det da jeg tror der er penge og marked for det, hvis man tilbyder noget bedre på marked hvad angår pris og service til shopejer.
Tak for jeres svar , det er måske en mundfuld hvis man kun er alene om det da jeg tror der er penge og marked for det, hvis man tilbyder noget bedre på marked hvad angår pris og service til shopejer.
At finde kunder til produkter til halv pris tror jeg ikke er svært, intet kommer naturligvis af sig selv eller helt gratis, det er der nok ingen nye forretninger der er.. Problemet tror jeg mere ligger i at finde produkterne i den hastighed de skal online, hvis der skal et nyt tilbud på hverdag..
Man kunne inden start have fundet tilbud til de første 60 dage så man er på forkant.
En variant der kunne være interessant at lave, er at tilbyde shopejerne selv at uploade Deals med minimum xx antal % rabat.
Shoppen betaler så et fast årligt gebyr for dette, og kan så uploade så mange deals de gider for dette beløb - istedet for at måtte betale xx % af alle gennemførte deals.
Jeg vil mene der er noget mindre administration her, end de traditionelle nuværende.
Der er stor kamp når det gælder deal sites i Danmark. Overvej om du kan finde en niche. Jeg læste en artikel i forbindelse med Groupon kom til Danmark at man enten skulle være en stor spiller - husk at de fleste bladhuse har deres egne deal sites - eller være en niche spiller.