Hey, jeg går snart fuld tid med et SEO job, og dermed så får jeg nok ikke så meget tid til at håndtere mine egne sites. Derfor er jeg i gang med en outsourcing process, så jeg ikke skal bruge så meget af min tid på mine sider. Derfor søger jeg en som kan lave fast linkbuilding til nogle af mine sider, med fast betaling hver måned. Det jeg søger er: Det skal primært være danske links, altså hvis du bare outsourcer tingene videre til Indien, så lad lige være med at skriv :-) Der skal være en vis varians i linksene, altså du skal have rimelig styr på at skabe unikke links, fra nye og spændende kilder, selvfølgelig kombineret med de mere traditionelle. Det er til ca. 10 sites. Du skal kun kontakte mig hvis du er klar på at det her ikke bare bliver for 1 måned, men er et fast samarbejde fremover. Mit budget er ikke enormt, altså jeg tænker måske max 5.000 kroner om måneden. Kunne det være interessant, så smid mig lige en pm, eller skriv en mail til soehund@gmail.com. Skriv meget gerne hvad pris du tænker, hvad slags links du kan lave, rigtig gerne med eksempler. Er nok først lige online i aften igen, da jeg er på vej ud af døren, så bliv ikke lige sur hvis jeg ikke svare med det samme. Hygge Jesper |
Jeg kunne også bruge noget som det. Måske til at starte med i mindre målestok. Skriv her til mig eller en pm