Jeg er ifærd med at bygge en ny side om med opskrifter, men med hovedvægten på sovs, eller retter hvor sovsen er en væsenlig del af retten. Det vil sige - At jeg mangler MANGE opskrifter som jeg stadig mangler at taste ind. Jeg afventer en rettelse af en fejl fra programmøren - En dum fejl der gør at jeg ikke kan gemme ingredienser indeholdende ÆØ eller Å. Dvs at hvis jeg skriver 1 stk Løg, så står der bare 1 stk L... :-/ Endnu værre bliver det ved æg, der står bare 1 stk. - Og så ikke mere. Jeg skal have slået "pris-overslag" fra på landingssiden, det ved jeg også godt. Hvad jeg savner en feedback på fra jer - Er altså design, funktionalitet... Jeg er ikke interesseret i at høre om de to ovenstående fejl, jo det skulle da lige være hvis der var en der sad med det gyldne svar på hvordan man fixede det :) I behøver heller ikke nævne "flere opskrifter" eller flere anmeldelser af udstyr... Men i må meget gerne komme med forslag til hvordan siden kan søgeoptimeres endnu mere. Længere indledende tekst, eller lignende... Flere "wiki-agtige" tekster, og hvad i ellers kunne komme med af forslag. :) Siden hedder: www.min-sovs.dk
|
Hov - Mangler da linket til siden... :)
Så det er rettet og tilføjet første post...