Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glad for sovs og god mad???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ifærd med at bygge en ny side om med opskrifter, men med hovedvægten på sovs, eller retter hvor sovsen er en væsenlig del af retten.

Det vil sige - At jeg mangler MANGE opskrifter som jeg stadig mangler at taste ind.

Jeg afventer en rettelse af en fejl fra programmøren - En dum fejl der gør at jeg ikke kan gemme ingredienser indeholdende ÆØ eller Å. Dvs at hvis jeg skriver 1 stk Løg, så står der bare 1 stk L... :-/ Endnu værre bliver det ved æg, der står bare 1 stk. - Og så ikke mere.

Jeg skal have slået "pris-overslag" fra på landingssiden, det ved jeg også godt.

Hvad jeg savner en feedback på fra jer - Er altså design, funktionalitet...

Jeg er ikke interesseret i at høre om de to ovenstående fejl, jo det skulle da lige være hvis der var en der sad med det gyldne svar på hvordan man fixede det :)  I behøver heller ikke nævne "flere opskrifter" eller flere anmeldelser af udstyr... Men i må meget gerne komme med forslag til hvordan siden kan søgeoptimeres endnu mere. Længere indledende tekst, eller lignende... Flere "wiki-agtige" tekster, og hvad i ellers kunne komme med af forslag.  :)

Siden hedder: www.min-sovs.dk

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 01:37

Hov - Mangler da linket til siden... :)

Så det er rettet og tilføjet første post...

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 04:50

Jeg synes designet virker klodset og gammeldags, og synes ikke det hænger særlig godt sammen.

Jeg savner et logo eller andet oppe i toppen, sådan at jeg hurtigt kan se hvad siden hedder. Menuen - som jeg synes står med alt for store bogstaver - og dine "udvalgte sovser" ville jeg lave centeret, i stedet for at de starter helt ude til venstre, og så slutter med et mellemrum til højre side.

Omkring problemet med æ, ø og å, hvilken collation er der valgt til databasen? Problemet kan måske ligge der.

Held og lykke med siden Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 17:37

Collation? Hvordan ser jeg det, og ikke mindst, hvad skal den være, for at det ville virke?

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Aug 11
Skrevet kl. 20:42

Er det en MySQL server? For så kan du logge ind på PhpMyAdmin og se det inde i tabellen. Jeg plejer at bruge den der hedder latin1_danish_ci, men du kan vist også bruge uft8_bin. Det kan også være du skal kigge lidt på htmlspecialchars funktionen i PHP

Hvordan står data'erne inde i databasen? Viser den æ, ø og å rigtig, eller står det også forkert derinde?

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 21:48

Jeg prøvede at ændre det til latin1_danish_ci - Men jeg kan stadig ikke gemme æøå i basen. Jeg kan godt gå ind og sætte æøå ind direkte på tabellen, men ikke via front-enden.

Jeg kan godt skrive tekster på samme side, med æøå, men det er kun når jeg skal tampe ingredienserne ind at de ikke bliver gemt.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Aug 11
Skrevet kl. 21:58

Nu er jeg ikke lige helt med på det sidste du skriver, men er problemet der kun når du sender en tekst fra din frontend til databasen? Hvis det er tilfældet, så prøv at post de få linier kode, hvor du håndtere teksten og sender den til databasen - du må gerne sende det i en PB hvis du hellere vil det.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 22:39

Synes det er et fint design, meget brugervenligt.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:00

Brun sovs i to ord...!

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:11

Fin ide og koncept - kan være man skal ind og lure nogle opskrifter inden aftensmaden ;).

Synes ikke designet virker klodset, som en anden bruger var inde på, dog har du en del stavefejl og sætninger, som kunne formuleres bedre. Da du princippet sælger tekst, så er det ret vigtigt, at de sidder lige i skabet.

Med venlig hilsen,

Jens

Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)