Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodbold = Brøndby og suppen

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolaj Møller:

Jo som sagt tidligere det er et øjebliks billede -

Men lige bif har jo vundet mindre og mindre kampe igennem seks år. Så det er da også en tendensAngry

ansigtet er til alle de tabte kampe. 

PS Mikael kender je dig ??

det ved jeg ikke , der er så mange der kender mig , men min pole dans bliver også bedre nu , så sikkert der høres mere om mig efter hånden , så i dag er jeg bare så super glad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 23:48

Ja det kunne være du skulle lave et show på stadion 😉😉

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils Pedersen:
Verdensøkonomien lige nu er bare SÅ VANVITIG hårdt ramt, ikke mindst pga. bankernes fejltagelser og mest mærkelige investeringe, gøren og laden.

Men alligevel fik Brøndby MANGE millioner af Kasi Jesper. Jeg kan ikke huske tallet, men er det ikke 60 millioner de har fået af ham? Hvad fik de ud af det?

Problemet i Brøndby, og mange andre fodboldklubber, er at de ikke kan finde ud af at drive forretning, de bruger konstant flere penge end de tjener.

Det er ærgerligt at se verdensøkonomien skal blandes ind i Brøndbys dårlige forretninger, der har været investorer klar (var det ikke Schmeichel der stod klar med 200 mill?), men der blev jo sagt nej fra Brøndby. Verdenssøkonomien kan ikke undskylde brøndbys dårlige dispositioner.

Brøndby har først og fremmest brug for en ændring af aktiestrukturen så det bliver interessant at investere i klubben. Derudover må man acceptere at man ikke er kongerne af dansk fodbold, så man i hårde tider skal rende og sige nej til 200 mill. Kort sagt, der er brug for fornuft hvis Brøndby skal op igen.

P.S. Jeg er ikke fan af nogen fodboldklub, og jeg er ikke ekspert på nogen måde, ovenstående er blot lidt lommefilosofi.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:20

Thomas Frost:

Men alligevel fik Brøndby MANGE millioner af Kasi Jesper. Jeg kan ikke huske tallet, men er det ikke 60 millioner de har fået af ham? Hvad fik de ud af det?

Problemet i Brøndby, og mange andre fodboldklubber, er at de ikke kan finde ud af at drive forretning, de bruger konstant flere penge end de tjener.

Det er ærgerligt at se verdensøkonomien skal blandes ind i Brøndbys dårlige forretninger, der har været investorer klar (var det ikke Schmeichel der stod klar med 200 mill?), men der blev jo sagt nej fra Brøndby. Verdenssøkonomien kan ikke undskylde brøndbys dårlige dispositioner.

Brøndby har først og fremmest brug for en ændring af aktiestrukturen så det bliver interessant at investere i klubben. Derudover må man acceptere at man ikke er kongerne af dansk fodbold, så man i hårde tider skal rende og sige nej til 200 mill. Kort sagt, der er brug for fornuft hvis Brøndby skal op igen.

P.S. Jeg er ikke fan af nogen fodboldklub, og jeg er ikke ekspert på nogen måde, ovenstående er blot lidt lommefilosofi.

Yes

Meget enig.

Og så synes jeg ikke vi skal glemme at Per B. har været en forgangsfigur for hele den prof. fodbold og ude på Vestegnen sammen men forhenværende borgmester Kjeld Rasmussen, Så forøvrigt Per B. fornyeligt han så absolut ikke rask og glad ud. Så mån ikke han også har brug for lidt "fred" og respekt. Pressen har hellere ikke altid været med ham i særdeleshed BT.

Personligt uden at have været mega fans af Brøndby, synes jeg han og Brødby har gjort det godt.

Og ja det var da sjovere da Laudrup, Vilfort, Faxe, "turbo" Bent m.m. var "toneangivende" derude.

Og iøvrigt tror jeg Brøndby klarer den, og undgår nedrykning, der er trods alt mange gode kræfter derude, måske de bedste i Danmark, og som ofte netop, der ude har lidt af den gamle klubånd tilbage, hvor det hele ikke kun drejer sig om penge.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:21

Thomas Frost:

Det er der FCK går udenom.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:37

Emil S:

Thomas Frost:

Det er der FCK går udenom.

Haha god joke Big Smile

Var det ikke FCK der mistede 90 % af aktieværdien fordi det stod så slemt til at Nordea måtte ind og agere redningsmand? Er det ikke Nordea der har vetoret omkring større investeringer i FCK, netop fordi FCK kom så langt ud? Er det ikke selskabet bag FCK der har gigantisk gæld på over en milliard (og tydeligvis har svært ved at bogføre aktiverne til tilsvarnede værdi)?

Var det ikke netop FCK (eller moderselskabet som holder fodboldforretningen oppe), som fik et underskud på ca 250 millioner i 2010? Er det ikke netop fodboldforretningen i FCK der kendetegnes ved at blive holdt oppe af de andre aktiviteter?

Var det ikke FCK der bogførte deres fitness forretning til flere hundrede millioner, mens krisen var allerværst, så de med nød og næppe havde en egenkapital i plus, så investorerne ikke skulle smide ekstra penge i selskabet? Og var det ikke under Don øf at der internt blev handlet aktier op til lukketid næsten dagligt i en periode, altid til højere pris end markedsprisen?.

Det er nu ikke en sund forretning eller en måde at drive forretning på jeg synes er specielt god. Men hver sin smag.

EDIT: Rettelse, det var i 2009 underskuddet var på næsten 250 millioner.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:41

Hov stop lige en halv Thomas. Jeg har FCK aktier. Og den er på intet tidspunkt faldet med 90% ???? Ved ikke hvor du får det fra. Vi kunne stolt præsentere et overskud på lidt over 70 milioner.

Alle var ramt af krisen. det har ikke noget med at drive forretning at gøre.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 08:41

Enig. FCK blev reddet af en bank.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Emil S:

Hov stop lige en halv Thomas. Jeg har FCK aktier. Og den er på intet tidspunkt faldet med 90% ???? Ved ikke hvor du får det fra. Vi kunne stolt præsentere et overskud på lidt over 70 milioner.

Alle var ramt af krisen. det har ikke noget med at drive forretning at gøre.

LOL Emil du er sjov. Du spørger hvor jeg har det fra; ved at kigge på en graf over aktiekursen. Jeg tog i øvrigt fejl, værdiforringelsen er en del større end jeg huskede.

Du kan se talene her:

http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq-omx-copenhagen/parken-sport-entertainment/206563

Vælg periode 5 år, og tjek hvor helt igennem rædselsfuld investering FCK-aktier har været de sidste 5 år. Men sådan går det nogle gange når man skal lege bolig-developer for lånte penge ;)

Hvis man ser det seneste år har aktien tabt 34%.

Så altså jeg har talene fra børsen i København, hvor har du dine tal fra, som siger det modsatte?

EDIT: Du får lige talene i procenter for de seneste 5 år, tallet er ændringen i procent i forhold til i dag:

1 år: -33,50%

3 år: -86 %

5 år: -96%

Med andre ord; købte du FCK-aktier for 5 år siden havde du kun ca 4% tilbage i dag.

Kilde: http://borsen.dk/kurser/virksomhedsside/parken_sport_entertainment.html

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:02

Min aktie har godt nok været oppe på de 1300 +... Men hvordan kan du referer til finanskrisen? Alle havde sgu da krise der.. Jeg købte min fck aktie den gang den var på 100 kr. Og jeg sælger den aldrig. (FckFC Mentalt spin)

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)