Verdensøkonomien lige nu er bare SÅ VANVITIG hårdt ramt, ikke mindst pga. bankernes fejltagelser og mest mærkelige investeringe, gøren og laden.
Men alligevel fik Brøndby MANGE millioner af Kasi Jesper. Jeg kan ikke huske tallet, men er det ikke 60 millioner de har fået af ham? Hvad fik de ud af det?
Problemet i Brøndby, og mange andre fodboldklubber, er at de ikke kan finde ud af at drive forretning, de bruger konstant flere penge end de tjener.
Det er ærgerligt at se verdensøkonomien skal blandes ind i Brøndbys dårlige forretninger, der har været investorer klar (var det ikke Schmeichel der stod klar med 200 mill?), men der blev jo sagt nej fra Brøndby. Verdenssøkonomien kan ikke undskylde brøndbys dårlige dispositioner.
Brøndby har først og fremmest brug for en ændring af aktiestrukturen så det bliver interessant at investere i klubben. Derudover må man acceptere at man ikke er kongerne af dansk fodbold, så man i hårde tider skal rende og sige nej til 200 mill. Kort sagt, der er brug for fornuft hvis Brøndby skal op igen.
P.S. Jeg er ikke fan af nogen fodboldklub, og jeg er ikke ekspert på nogen måde, ovenstående er blot lidt lommefilosofi.