Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodbold = Brøndby og suppen

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutter, per er lige skredet i har ingen penge og tranfer vinduet lukket lige om hjørnet + verdens dårligste træner (Auri) - Jeg er ingen vej tilbage.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 22:32

Lars ja som sagt det går jo op og ned - Så er nemmest at kigge på billedet nu og her - Da penge til Brøndby ændre noget - Suppen er utrolig lige i år og to-tre sejre ti træk kan ændre meget.

Men med det hold vi har nu - og måske uden Dehli så kan de rykke ud. Alt andet er ikke at se realistisk på det.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:36

Godt nok er jeg AGF-fan, og godt nok har de fået en dårlig start, men jeg er nu ret overbevist om, at de nok skal komme i top 6. Men man kan vel ikke undgå at være præget af, at det er "ens hold" :)

Jeg tror dog også FCK nok skal tage guldet, men igen tror jeg, de får kamp. Og jeg håber virkelig andre tager det, så de ikke bare kan sidde på tronen for nemt år efter år, fordi det er der, pengene er. Superligaen har godt af konkurrence om alle pladser, som der blev udvist en del af sidste år.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 22:36

Emil suppen er ikke bedre end at man i pausen kan købe rigtigt ind og overleve - Muligt Oke bliver rigtig god. Men man skal se i øjnene at de kan rykke ud.

Se fck de er startet dårligt spille mæssigt og rette de ikke op på det så er der ingen guld til dem i år..

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:36

Lars Østergaard:
men dengang var Per B stadig i klubben.

Og det er han stadig. Weekendens træk var spil for galleriet, og der er mange grunde til at det var nødvendigt.

Hvis Brøndby skal have kapital, skal investorerne have indflydelse. Det kræver en strukturændring, og dette kræver amatørafdelinges accept. Da formanden for amatørafdelingen hedder Per Bjerregaard, har jeg svært ved at se hvad der skulle have ændret sig så han / de vil give den accept. Især hvis det er sandt at han er blevet "kuppet" ud.

Og bare for at der ikke skal være nogen tvivl om mit tilhørsforhold. Jeg er født, opvokset og bor i København og holder kun med 1 klub. Dvs. ikke noget med at jeg også lige holder lidt med Barca og Man U eller lignende. For mig er der kun FCK.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 22:42

Benny Winther har meldt ud man er klar til at ændre ejer strukturen.

Se her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:46

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 23:21

Det er jeg klar over tror dog ikke Per B står stærkt mere  og handler om overlevelse. 

Men ingen kan selvfølgelig vide noget....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24

Nikolaj Møller:

Så kører Brøndby i samme Rille som de har gjort i mange år nu. PT ligger de til nedrykning 0 point i to kampe.

er det ikke lidt hurtigt sige de ligger helt nede i der er kun spillet 2 kampe  hvad jeg kan læse mig til er der 33 runder så jeg mener der er masser af kampe tilbage endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 23:34

Jo som sagt tidligere det er et øjebliks billede -

Men lige bif har jo vundet mindre og mindre kampe igennem seks år. Så det er da også en tendensAngry

ansigtet er til alle de tabte kampe. 

PS Mikael kender je dig ??

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)