Beklager Nikolaj,
Og selvom jeg er fan/supporter af Brøndby siden 93', er det lorte tider og har været det siden Laudrup og Faxe.
Brøndby rykker ikke ned. De skal nok blive oppe, og nu ved jeg godt jeg modsiger lidt mig selv, men jeg tror de har godt af at få øjnene op (Specielt i den uduelige og ikke mindst uengageret og ligeglade ledelse der er på Vestegnen)
Man må også se helhedsbilledet i det og erkende, at tiderne ER bare ikke til at finde den store investor og hoved sponsor der tør spøtte penge i en klub der har vist negative tal og ikke mindst negative sports resultater igennem 7 år. Den dag der kommer en investor og der foruden en hovedsponser, ser det hele meget lysere ud (tror jeg)
Verdensøkonomien lige nu er bare SÅ VANVITIG hårdt ramt, ikke mindst pga. bankernes fejltagelser og mest mærkelige investeringe, gøren og laden.
Nordea (som er Brøndbys bank) ser dog ud til at klare sig fornuftigt, og for at være helt ærligt håber jeg faktisk at det går således til de kommende uger (Og helst inden transfer vinduet lukker)
Benny "Gale" Winther, samt resten af PB. nærmeste forlader klubben. Ny ledelse (Jeg så gerne Schmeichel og hans engelske investor gruppe kom ind i billedet) - Ja endda måske Kasi, fordi han har forladt AGK på et tidspunkt hvor også PB forlader Brøndby.
Derudover er Krohn på vej til at blive solgt for næsten ingen penge (Er mit indtryk), men forhåbentlig giver det lidt luft og den vej kan Nordea puste lidt penge i Brøndby igen - I hvertfald give dem noget luft.
Brøndby har en ung trup, og har brug for de penge der kommer fra Krohn-handlen, til at investere i nogle erfarne spillere til overkommelige priser.
Det er den eneste udvej jeg ser for at Brøndby overhovedet kan nærme sig Top-6, som bl.a. Rommekanal har udtrykt at de har materialet til.
Det er hårdt at være Brøndby supporter i disse tider, men no matter what! Engang Brøndby Altid Brøndby!