Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google webmaster tool

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, webmaster tool, er ikke afhængig af html og kode, kun når du bekræfter ejerskabet.

Se mit nye website her

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du for nylig lavet en 301 redirect fra et andet domain over til kes-event.dk ?

Det er eneste scenario jeg har oplevet, hvor GTW ikke bringer de rigtige resultater i en periode.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg kan se hvis jeg kun viser forespørgsler fra igår + idag så står der "ingen data tilgængeligt", den skulle vel gerne vise alle søgeordene jeg kan finde på kes-event på google?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej, GWT er altid lidt bagud.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har jeg ikke, det har altid været kes-event.dk. Jeg oprettede kes-event på webmaster tools d. 9-7, kan det være fordi google ikke har fundet alle dataerne endnu, nu når det ikke er længere tid siden jeg oprettede det?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, ja jeg vil tro det er der den ligger.

Der går ofte omkring en lille måned før det hele begynder at fungerer korrekt.

Du kan sikkert heller ikke se ret mange backlinks.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se nogle links hvis det er den der hedder "links til dit website", jeg prøver at vente en måneds tid med at kigge.
Så må vi se om det er det der er galt.
Mange tak for jeres svar. :)

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen..

Så kan jeg se at "book Underholdning" er kommet på webmaster tools, og ligger nr 2 som vist på google, så det er helt super...
Tak for jeres tid..

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt. Så kan du begynde med at eksperimenterer med din description og se om du kan få forbedret din cklick throug  på de gode placeringer.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)