Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske en god ide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag aminoer ..

Jeg driver et site hvor jeg sælger alt til børnefødselsdagen , jeg sidder og tænker over nye ider osv . Og kom på denne ide , lave et site hvor folk kan sende sine ideer ind til sjove leje til børne fødselsdagen , jeg ved godt det ikke har den store ide for mit salg men det ville da måske kunne skaffe en del besøg hvis jeg får koblet det sammen med min side ..

Tror i denne ide ville holde eller skal man bare holde sig til at lad en shop være en shop

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det fungerer kan det jo være en fin nok ide.

Jeg har min tvivl om hvor mange personer der sidder og brænder inde med ideer til børnefødselsdage som de gerne vil dele med andre. Altså hvordan du vil skaffe besøgende til det.

Måske du kan overveje at gøre til en konkurrence på Facebook hvor de bedste ideer (som man stemmer om) kan finde et eller andet. Så det ikke bliver et helt site kun med det, men bare en kampagne du kan bruge til markedsføring via Facebook.

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det vil være en god ide at have en liste med børnelege ihvertfalde, for der er sikkert mange der kan bruge nogle ideer til børnefødselsdagen, jeg tror dog at du skal skrive disse ideer selv, da folk nok bare kommer for at "tage" og ikke "gi".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke også denne liste ville kunne tiltrække et par links hist og her, og på den måde hjælpe dig med at få bedre placeringer i google Wink

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skulle bygges op som en hjælper til at få den 4 timers lange børnefødselsdag til at blive sjover og nemmer..

Har jo en masse besøgende som køber ting til børnefødselsdagen , så ville blot være en ekstra lille ide til flere besøgene :-)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en mægtig ide.

Kobler du ideerne sammen med dine produkter, vil du sikkert også få mere salg.

Som forældre vil man jo gerne lave f.eks en fantastisk skattejagt og jeg synes da det kan være svært at få den der "geniale ide"

Hvis man så lige kan få en "brugsanvisning" og alle materialerne - eller bare nogen af dem på samme side, ville jeg da købe der om ik, andet ville jeg da være kommet forbi din side og huske den.

Se mit nye website her

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er netop det jeg tænker .. Jeg har mine produkter del op , faktis har jeg pirat tema , hvorfor ikke komme med nogle ider til netop pirat festen , måske søger folk på skatte vagt kommer ind læser og får ider , og som du siger så kan det jo være de kommer til i kurven på shoppen , måske der ikke skal være en hele ny site men at disse ider skal ligge på min side jeg har ny .. På dem måde får jeg folk i butikken og en sjov ide til dem der ønsker det :-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)