Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sms gateway

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Hvad siger i til denne Gateway. Billigt eller skjulte gebyrer ?

http://www.smspunkt.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:42

Hej Sune

Nu skal du jo tage mine kommentarer med et gran salt. Det er jo en konkurrent. ;-)

* forretningsbetingelser er skrevet på Engelsk

* virksomheden er udenlandsk

* resten af siden er på nogenlunde dansk

* kurserne passer ikke på siden (jaja, små ting hvis du tanker for små beløb - men alligevel)

* whois på smspunkt.dk giver en anden adresse end den på hjemmesiden (en dansk)

Det bærer præg af at halvdelen af siden er oversat en Google Translate eller noget andet software i den stil.

At virksomheden er udenlandsk mindsker mulighederne for at få dine penge retur igen, hvis du vil opsige abonnement. Der er så selvfølgelig også den større chance for, at blive snydt.

Har Googlet ejeren "Julius Bartkus" - ser ud til at han bor i Danmark, men snakker ikke dansk (ifølge smspunkt.dk). Det gør hans Twitter profil dog: http://twitter.com/julius_bartkus

Over-all indtrykket er skeptisk.

Dermed ikke sagt, at de ikke kan være en god udbyder - for det kan de sikkert sagtens. Der er bare visse ting der siger "måske ikke alligevel" ved mig.

Mht. til skjulte gebyrer. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle skjulte gebyrer - ej heller hvor dælen man skulle putte dem.

Du kan da altid prøve at give dem et frosøg. :-)

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 10:21

Hej Mike - SMSdet

Nu når du er konkurrent til www.smspunkt.dk og skriver der er flere betænkelige ting ved deres webside.

Så vil jeg gerne høre hvad du kan gøre bedre selv?

Kan du tilbyde en bedre pris end 0,14 kr. pr. sms som smspunkt tilbyder?

Skal lige siges jeg ikke er kunde ved nogle af disse to SMS udbyder.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:27

Time-Book.dk:

Nu har Mike ikke kommenteret på deres priser men kun på nogle ting som er uhensigtsmæssig på siden. Det er selv nogle ting jeg lagde mærke til men valgte (som konkurrent) ikke at nævne dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 10:30

Tror du får meget svært ved at finde en dansk gateway med priser på, eller omkring, 14 øre. Så skal du ihvertfalde betale et abbonement, eller kunne tilbyde en meget høj volumen.

Jeg har selv haft brugt en udenlandsk gateway hvor prisen var 13 øre pr. sms ca. Kan ikke lige huske navnet, men kan forsøge at finde den hvis det har interesse?

Mvh. Daniel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:52

Time-Book.dk:

Nu når du er konkurrent til www.smspunkt.dk og skriver der er flere betænkelige ting ved deres webside.

Som sagt, tag det med et gran salt. Jeg er jo trods alt konkurrenten. ;-)

Time-Book.dk:

Det kan jeg nu ikke blære mig med. Jeg kan dog godt give en bedre pris for større volumen end bare 10 om dagen.

Jeg synes dog, at hvis du vil have en lidt mere special pris så skriv til mig på mr [m0n8eyta!l] smsdet.dk. :-)

Tilmeldt 11. Nov 11
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 10:52

Niels Henriksen:

Time-Book.dk:

Nu har Mike ikke kommenteret på deres priser men kun på nogle ting som er uhensigtsmæssig på siden. Det er selv nogle ting jeg lagde mærke til men valgte (som konkurrent) ikke at nævne dem.

Det er også fint af Mike svare på dette indlæg.

Men som konkurrent ville det være fint ikke kun at kritisere, men også fremhæve de positive ting. Det kunne f.eks. være prisen.

Jeg syntes man skal passe på med af kritisere konkurrenter.

Det er meget bedre at skrive hvad man selv er god til.

Men det er selvfølgelig bare min mening.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:57

Hej Time-Book (intet personnavn???)

Time-Book.dk:

Men som konkurrent ville det være fint ikke kun at kritisere, men også fremhæve de positive ting. Det kunne f.eks. være prisen.

Nu spurgte han hvad man synes og spørger efter skjulte gebyrer. Han fisker vel efter om der er nogen der har nogle betænkeligheder med siden - og det har jeg som FORBRUGER jo.

Jeg skriver da også, at det nødvendigvis ikke behøver være noget galt med produktet, da det højest sandsynligt også godt kan være et godt produkt. Jeg pointerede bare, at der var nogle uregelmæssigheder.

Jeg beklager hvis jeg ikke fremstod positiv nok - så det skal du få;

DERES PRIS ER POSITIV.

Fortsat god dag

Mike :-)

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 10:58

Jeg tror nu bare han skriver det vi alle tænker. Om det var en konkurrent der skrev det, eller en anden, ændrer ikke på de facts han skriver.

Tilmeldt 11. Nov 11
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 11:03

På baggrund af denne tråd og af jeg kan se der er flere sms udbyder der skriver med i tråden.

Så vil jeg gerne høre hvem der kan komme med den bedste pris pr. sms? Og hvem der kan garantere levering af disse sms til tiden.

Time-Book.dk sender man tusinde sms hver måned og antallet af sms stiger meget.

Derfor er jeg altid på udkig efter en stabil og billig sms gataway.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)