Jeg synes der er mange steder hvor teksten er ikke-indbydende. Siden bærer - stort set over det hele - præg af ikke at være gennemlæst nøje, eller gennemarbejdet helt før den er blevet gjort live.
Mest af alt var mit første indtryk at det er noget som er lavet på et par timer, og som ikke er helt gennemtænkt. Jeg synes det er en ommer! Siden er meget upersonlig.
Jeg vil ikke remse alle de stavefejl eller grammatiske problemer op som jeg har fundet, men her er nogle:
"Kun hvis der er en akut behov".
Store bogstaver efter punktum.
Manglende tegnsætning.
Der skal ikke være punktum efter punkter i punktopstilling.
.. Ja jeg ville nok gå hele teksten igennem endnu en gang - eller få andre til det.
Desuden ville jeg fjerne twitter og Facebook-logoerne i toppen, da de intet viser.. Få jer et ordentligt logo, i stedet for bare at anvende den standard Wordpress-opsætning.
Det er forkert at sige at det ikke er det samme som det andet, eksisterende koncept. Det er præcis det samme, bare mere uoverskueligt. Hvis jeg skulle vælge mellem faatilbud.dk eller http://www.faadetgjort.dk/, så ville jeg nok vælge sidstnævnte, da den ser meget mere professionel ud.
EDIT:
Og så en lille tilføjelse, jeg ville aldrig bruge en side, hvor jeg skal betale for at byde. Det er i min optik godt nok svindel og humbug, at jeg eksempelvis skal betale 99 kr bare for at kunne byde på en opgave, og så blive underbudt. De 99 kr er jo så egentlig bare roulette, og ja, jeg ville sgu hellere smide 100 kr på rød på en roulette - det er lige før det bedre ville kunne betale sig.
I skulle hellere overveje at få kommission af de udførte opgaver - og altså ikke af alle dem der overhovedet byder på en opgave. Det tror jeg simpelthen ikke på der er nok som gider!