Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er min hjemmeside lavet

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan være lidt behjælpelig med at svare :)

@ Cookie

Der er en til begge felter - tidspunktet er bare ikke fremhævet på forsiden. Det er det under "Se opgaver" og i selve opgaven. Om det skal fremhæves der, er en anden ting ;) Mht. der står snarest er vist bare Lina der er kommet til at skrive forkert i et test-eksempel :)

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:13

Men hvad tjener sitet, altså hvilken model bruger man til sådan nogle sites, hvor man tilbyder en service ydelse.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:14

* Slettet. Beklager "spam". *

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:29

Det vil sige hvis de ikke vinder opgaven så tjener sitet ikke noget. Kunne man ikke få dem til at betale et lille mdr's beløb for at byde på en opgave. ?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:49

* Slettet. Beklager "spam". *

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35

godkendt side Big Smile

få ting ville forbedre  jeg ville forbedre på siden

sæt en kontaktformularer på kontaktsiden derved lettere at kontakte jer

google plus på siden og få nogle plus likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej 

tak for kommentar

æren skyldes websolution.dk det er ham der har lavet den han er dygtigt og er god til at lytte hvis nogle skal bruge ham.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:06

Jeg synes der er mange steder hvor teksten er ikke-indbydende. Siden bærer - stort set over det hele - præg af ikke at være gennemlæst nøje, eller gennemarbejdet helt før den er blevet gjort live.

Mest af alt var mit første indtryk at det er noget som er lavet på et par timer, og som ikke er helt gennemtænkt. Jeg synes det er en ommer! Siden er meget upersonlig.

Jeg vil ikke remse alle de stavefejl eller grammatiske problemer op som jeg har fundet, men her er nogle:

"Kun hvis der er en akut behov".

Store bogstaver efter punktum.

Manglende tegnsætning.

Der skal ikke være punktum efter punkter i punktopstilling.

.. Ja jeg ville nok gå hele teksten igennem endnu en gang - eller få andre til det.

Desuden ville jeg fjerne twitter og Facebook-logoerne i toppen, da de intet viser.. Få jer et ordentligt logo, i stedet for bare at anvende den standard Wordpress-opsætning.

Det er forkert at sige at det ikke er det samme som det andet, eksisterende koncept. Det er præcis det samme, bare mere uoverskueligt. Hvis jeg skulle vælge mellem faatilbud.dk eller http://www.faadetgjort.dk/, så ville jeg nok vælge sidstnævnte, da den ser meget mere professionel ud.

EDIT:

Og så en lille tilføjelse, jeg ville aldrig bruge en side, hvor jeg skal betale for at byde. Det er i min optik godt nok svindel og humbug, at jeg eksempelvis skal betale 99 kr bare for at kunne byde på en opgave, og så blive underbudt. De 99 kr er jo så egentlig bare roulette, og ja, jeg ville sgu hellere smide 100 kr på rød på en roulette - det er lige før det bedre ville kunne betale sig.

I skulle hellere overveje at få kommission af de udførte opgaver - og altså ikke af alle dem der overhovedet byder på en opgave. Det tror jeg simpelthen ikke på der er nok som gider!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:09

parterapeuten:

Hej 

tak for kommentar

æren skyldes websolution.dk det er ham der har lavet den han er dygtigt og er god til at lytte hvis nogle skal bruge ham.

i hvert fald ser det ud til der leveres en rigtig god hjemmesiden , det er super lavet af den webmaster Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:12

Ganske fin side men måske en anelse "tør".. Det er jo ikke en advokat side du laver :-) Som en start kunne du prøve at smide lidt knapper ind med farve eller noget for det er lidt for kedeligt hvidt efter min mening. Fx ved "seneste tilbud"

Held og lykke med projektet

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)