Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min side værd - ved salg

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

man skal overtage en andens side , det koster tid

man skal sætte sig ind i hvad man overtager , koster tid

den anden vil sælge siden

5-10 års overskud kan sagtens være det bliver men kan lige så godt blive mindre end 10 måneders overskud da det er efter hvem der vil købe siden

dog kan man måske få mere eller mindre and på hvem køber og hvad den kan se sidens kan bruges til

er der mange køber til siden vil prisen stige

er der få køber til siden vil prisen falde

men vis passer siden flere og de synes de hurtigt forstår koncept omkring og synes super let vil det betyde plus

hvorfor stige falde fordi mange synes god siden og de vil elske overtage siden så det er ikke kun overskud der beregnes efter

god ide sætte siden til salg 10 måneder vis der er flere om buddet vil købe vil prisen stige og få vil den falde , vis sætter prisen højt vil den nok ikke stige og så får man færre bud og vis flere byder kommer prisen måske op næsten den højeste eller mere vis sætter prisen lav for folk vil jo have den nu siden og kan se anden er interesseret så må overbyde den anden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:41

Jacob Damsgaard:

Jesper Laugesen:

Som i alle andre tråde af denne art, må jeg spørge - Hvorfor 10 x månedsoverskud ????

Det giver jo en helt vild forrentning på mere end 100%.

Det er endnu ikke lykkedes mig at få svar - måske har i et ?

Jeg ville selv mene at omkring 5 - 10 x Årligt overskud lyder mere fornuftigt.

Helt enig.

uenig da ved at sætte højt færre bud og færre interesseret køber flere bud vil prisen stige da flere byder ved lav pris

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 14:46

Mikael christiansen:
uenig da ved at sætte højt færre bud og færre interesseret køber flere bud vil prisen stige da flere byder ved lav pris

Ja men nu går man jo ikke efter hvor mange der er i udbud om ens side, men hvilken værdi den rent faktisk er værd. Det er da dumt at satse ved at sætte en lav pris, hvis der så alligevel ikke er mange seriøse købere og den bliver solgt til mindre end hvad den egentlig er værd!

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:47

Jeg synes ihvertfald at f.eks. 10*månedligt overskud er for lidt, så ligger vi på 90.000 og det er jo hvad man indtjener ved overhovedet ikke at gøre noget, i 10 måneder, så kan jeg jo i teorien ligeså godt beholde siden selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52

Jacob Damsgaard:

Mikael christiansen:

Ja men nu går man jo ikke efter hvor mange der er i udbud om ens side, men hvilken værdi den rent faktisk er værd. Det er da dumt at satse ved at sætte en lav pris, hvis der så alligevel ikke er mange seriøse købere og den bliver solgt til mindre end hvad den egentlig er værd!

han da sætte en lang tidsperiode kan byde på siden , det gør flere og vis man mener får nok kan man altid sige den kan få siden , men vis sætter til salg og efter 1 år ikke får det ønsket kan man trække det tilbage

vis der ikke er seriøse køber så sætter man selvfølgelige en lang udbuds tid så prisen kan stige

men ved at sætte siden til  en million kroner har jeg bare min tvivl der kommer mange bud

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:01

Zehntech:

Jeg synes ihvertfald at f.eks. 10*månedligt overskud er for lidt, så ligger vi på 90.000 og det er jo hvad man indtjener ved overhovedet ikke at gøre noget, i 10 måneder, så kan jeg jo i teorien ligeså godt beholde siden selv.

lav en plus og minus list vedr side , der kan skrives mange ting måske kan prisen som jeg skriver sagtens sættes højere eller lavere , men nok forkert sætte alt for lavt og alt for højt

hvor meget tid bruges

hvor flot synes andre om siden

har der allerede været henvendelser vedr køb af siden

kræver siden viden at opdatere kode kendskab

tror du der en interesseret konkurrent der vil købe siden

er bruger pga dig eller er det en anden faktor der spiller ind

er siden hurtigt stigende lige nu

er siden faldende lige nu

Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Iværksætter - Med flere virksomheder Skrevet kl. 16:35

Hej

Hvor mange mdr mener du selv du skal have for den??

/Morten

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:43

Jeg tror det jeg forventer i omegnen af 2-3 år*månedlig indtjening, altså 24-36 måneder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Zehntech:

Jeg tror det jeg forventer i omegnen af 2-3 år*månedlig indtjening, altså 24-36 måneder.

Jeg siger ikke det er en forkert pris for kender ikke din side, men man skal specielt med internet sider lige tage højde for hvor længe det vil tage for køber at skabe det samme selv. Kan han gøre det hurtigere end 2-3 år så er din pris for høj. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:19

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)