man skal overtage en andens side , det koster tid man skal sætte sig ind i hvad man overtager , koster tid den anden vil sælge siden 5-10 års overskud kan sagtens være det bliver men kan lige så godt blive mindre end 10 måneders overskud da det er efter hvem der vil købe siden dog kan man måske få mere eller mindre and på hvem køber og hvad den kan se sidens kan bruges til er der mange køber til siden vil prisen stige er der få køber til siden vil prisen falde men vis passer siden flere og de synes de hurtigt forstår koncept omkring og synes super let vil det betyde plus hvorfor stige falde fordi mange synes god siden og de vil elske overtage siden så det er ikke kun overskud der beregnes efter god ide sætte siden til salg 10 måneder vis der er flere om buddet vil købe vil prisen stige og få vil den falde , vis sætter prisen højt vil den nok ikke stige og så får man færre bud og vis flere byder kommer prisen måske op næsten den højeste eller mere vis sætter prisen lav for folk vil jo have den nu siden og kan se anden er interesseret så må overbyde den anden |
Jacob Damsgaard:Jesper Laugesen:Som i alle andre tråde af denne art, må jeg spørge - Hvorfor 10 x månedsoverskud ????
Det giver jo en helt vild forrentning på mere end 100%.
Det er endnu ikke lykkedes mig at få svar - måske har i et ?
Jeg ville selv mene at omkring 5 - 10 x Årligt overskud lyder mere fornuftigt.
Helt enig.
uenig da ved at sætte højt færre bud og færre interesseret køber flere bud vil prisen stige da flere byder ved lav pris