Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styrk din eksport / partnerskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino bruger..

Jeg og en anden ønsker at markedsføre solcelle anlæg til Tyrkiet. Vi har en god kontaktperson som arbejder som teknikker i ODTÛ som er det samme som DTU i DK. pågældende har stor erfaring indenfor teknik og energy samt installation.

To muligheder vi kan arbejde ud fra.

1) Affiliates - hvor vi tager ud på messer og markedsføre solcelle anlæg. Dvs. danske virksomheder som allerede er i energi branchen som ønsker at bruge os for få mere gang i eksporten. Vi har den nødvendige kendskab og erfaring indenfor kultur, sporg og markedsforhold.

Vi har lige besøgt Tyrkiet og deres forbrugslåns renter ligger nede på 1,xx %. Der er en stor potentiale, og kæmpe vækst i landet. Jeg har tolket for danske virksomheder for år tilbage.

2) Dropshipping: Hvis du har gode sollide kontakter til virksomheder, hvor du kan skaffe os Dropshipping aftaler, så er det også en mulighed. Vi kan evt. sammen bevæge os ud i den tyrkiske marked.

Jeg høre fra jer...

Hilsen...

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg sidder i et advisoryboard for et solcelle firma i kraftig vækst i danmark . der måske kunne være interesseret i samarbejde. 

vil du sende mig din mail og tlf....?

Med venlig hilsen

Thor Andersen

Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thor

Jeg siger mange tak for hjælpen :). Jeg er blevet kontaktet af virksomheden.

Fortsat god arbejdsdag..


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)