Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg vil gerne lave en hjemmeside, da jeg er ved at genopstarte en lille 'nebengeschäft' med grafisk kunst, men har har ikke web kompetancer. Jeg er uddannet grafisk designer, så laver selv designet og sender videre til dig. Det kan evt. ligge som lag i PhotoShop.

Det eneste krav er at det skal være et gratis CMS program som jeg selv kan rette i bagefter. 

Jeg har ikke særlig mange penge at bruge på det, men kan give lidt penge + evt. grafiske timer i en eller anden forstand. Det kan også være en grafisk collage af dine børn printet på lærred og sat på blindramme, grafisk kunst, typografisk kunst, folie til væg eller lign.

Er der nogen der kunne være interesseret, må i meget gerne sende en besked eller hvad man nu gør herinde :)

På forhånd tak og god dag.

Venligst Camilla

 

Fra Løgstør
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Rasmussen Data Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er muligvis interesseret. Send mig et par linjer på info@logstorpc.dk om dit projekt

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du overvejet bricksite.com? Der er en del kunstnere dér, og det kræver minimale web-kompetencer. Men ganske gratis er det ikke - prøv alligevel at tjekke :-)

/Marianne

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Vi arbejder til daglig med kreative wordpress løsninger, som er lette at opdatere. Wordpress er gratis.

Vi kan måske godt finde ud af noget. Du kan se, hvem vi er her:

http://www.media-now.dk

Vi kan ikke hjælpe dig gratis, men billigt, og så kan du anbefale os i dit netværk til gengæld. Vi er en relativt ny og lille virksomhed.

Slå på tråden eller ring,

Venlig hilsen Trine

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)