Hej alle i kloge Amino'er. Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe os med en lille ting.
Vi har i dag en almindelig top menu på siden http://produkt-guiden.dk men da vi har over 250.000 produkter på siden er dette ikke den optimale måde at vise vores kategorier på.
Jeg kunne godt tænke mig en topmenu som var noget i denne stil, hvor vi selv manuelt kan redigere i kategorierne & overskiften. Nedenfor er menuen foldet ud, over er der en almindelig menu.
Håber I forstår mit spørgsmål :-)
Som overskriften lyder benytter vi Magento til vores shopsystem.
Hejsa, det i søger kaldes en mega menu, og nu tog jeg bare lige det første plugin der dukkede op på google, men som jeg forstår det er det vel sådan noget i søger?
Det kunne sagtens være noget i denne stil, og det er præcis hvad jeg mener. Kunne dog være rart hvis nogen havde nogle erfaringer eller prøvet nogle af dem inden jeg smider 100 dollars i :-)
Magento har jo som standard mulighed for at skabe en menu som den du viser, så er det ikke bare et spørgsmål om at style den? Eller er den vigtige del at du skal gøre alt manuelt - for så kan vi jo bare lave en statisk blok med en punktliste som du redigerer i. Der kan også købes for mange moduler :)
Har du mulighed for at tilføje mig til Skype? Mit brugernavn er acumenweb. Så tror jeg hurtigt vi kan lave det for dig.
Hej. Jeg er med på at det kan laves helt manuelt, men ville være rart med et modul som var lavet nøjagtigt til dette, kan være jeg måske prøver det Bo har henvist til :-)