Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ydelser/produkter til telefonsalg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skriver dette indlæg, da min partner og jeg er igang med at starte vores egen telemarketing virksomhed.
Vi har arbejdet med telefonsalg i godt og vel 2 år og vi har virkelig styr på vores erhverv.

Vi er begge top-sælgere i et stort telemarketing bureau, men vil gerne starte vores eget. Vi har alt hvad der skal til, vi mangler bare det rette produkt/ydelse.

Vi kan garantere en masse salg og kan arbejde "No cure no pay" eller andre former for betaling for vores arbejde.

Vi kan sørge for mødebooking, email permissions, kold kanvas/opsøgende salg og stort set alle andre former for salg via telefonen. Dog yder vi ikke kundeservice opgaver, da vi ikke har ressourcerne til det.

Smid gerne en mail til salg@partnercall.dk og min partner og jeg vil kigge netop jeres forslag igennem og kontakte jer hurtigst muligt.
Vi håber at dette gav et lille indblik i hvad vi søger og håber på en samarbejdspartner hurtigst muligt. Tusind tak for jeres tid :-)

OBS. Hjemmesiden er under opbygning, så tag jer ikke af banners, logo etc.

Der kan dog findes information og hjælp til netop den løsning som I søger.

____________________

Med venlig hilsen

Jannick Joel
info@partnercall.dk
www.Partnercall.dk
+45 20 21 14 94


Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en del henvendelser, men leder stadig.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne godt være interesseret. Har send dig en e-mail.

Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan i ikke sige hvor i er stærke - der må være nogle produktgrupper hvor i er bedre end andre?

Nick

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo et nystartet selskab, men vi har solgt mest B2C. Så mobil abonnementer, tv abonnementer, alarmer osv.
Det er nok vores stærkeste side, du kan altid skrive til vores email, hvis du har yderligere spørgsmål :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)