Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem i Safari

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stort problem omkring 50% af min safari trafik kommer fra Safari version - 7534.48.3

Problemet er at mit website tilsyneladende performer et problem med denne version. Jeg har ledt overalt på nettet, men kan ikke finde de rette tools til at teste dette.

Er der nogen af jer der har 7534.48.3 og kan teste vores site www.made4men.dk for at se om der er noget tydeligt?

Fra Løgstør
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Rasmussen Data Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige at starte konens gamle G4 op.. Der burde være en gammel version af safari Wink

Fra Løgstør
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Rasmussen Data Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke umidelbart finde nogen problemer på denne ellers NOGET forældede maskine.

Det er godt nok ikke den version du efterspørger, men en ældre version af safari.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,


Tak for det...


Det er sgu første gang jeg har haft problemer med safari. Det er sgu svært at finde problemerne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Fandt du en løsniing på dette. Jeg har en konverteringsrate på 0% af over 900 besøgende med Safari. Den nævnte version (5.1.2) er kendt for at crashe i tide og utide.

Det underlige er at på en af mine andre shops, er konverteringsraten fra Safari på niveau med de andre!!!

Leder videre...

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, desværre...

Det største problem er at jeg kun har ordet fra en kunde der siger at min shop crasher, og selvfølgelig min statistik. Så jeg har faktisk ingen mulighed for at teste. Så er pt igang med at gennemsøge Google efter nogen der har haft problemet.

Havde aldrig troet de skulle være safari der skulle give mig størst problemer ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)