Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et feedback ønske

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det vidst ved at være til til at få lidt kritik af min nyeste shop. Som er ved at være klar til at blive vist lidt frem.

Det drejer sig om www.avbeslag.dk som sælger beslag til ophæng af tv, konsol projektor og tvmøbler. 

Der er stadig et stykke vej til siden er helt færdig, der mangler en masse produkter, nogle andre produkt fotos, og nogle bedre beskrivelser af produkterne.

Og en masse SEO arbejde.

DBH Sonny

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 20:27

Hej Sonny, 

Jeg kan virkelig godt lide dit design, som er meget enkelt og stilfuldt.

Det eneste jeg ikke bryder mig om er din søgefunktion, som jeg ledte lidt efter før jeg fandt ud af at den skulle trykkes frem.

Mvh.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

husk udnyt google viser op til 70 tegn og lav nu en mere sigende titlen der sælger din side bedre

kontakt siden en fordel der med en kontakt formular derved mere let at kontakte jer.

husk social medier på din side såsom google plus og facebook de kan give en del til din side , er kun på produkterne det er en fordele de er hele siden igennem .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 20:14

Der må da være nogen der har lidt kritik af min side?

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 22:47

Få anskaffet dig et søge felt, så man kan finde det beslag som passer til ens fjernsyn hurtigt :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 00:04

Hej Sonny

Jeg er ikke lige i din målgruppe, da jeg lever i et langt, lykkeligt ægteskab med et TV, som mindst har 20 år på bagen ;-) Men alligevel: Jeg savner noget tekst - noget liv, noget personlighed på sin side.

Nede på hjørnet, hvor jeg bor, ligger der en VVS-forretning. Den forretning er heller ikke så meget for at kommunikere med omverdenen, for i deres store butiksvindue, har de smidt - ikke lagt men smidt - nogle krøllede plasticposer med O-ringe og et par umonterede vandhaner. Dét er deres udstilling! Det kan godt være, der ligger et for mig usynligt fagnørdet budskab i tingene i vinduet, men budskabet går ikke ind her.

Så 'slem' er din side bestemt ikke, men alligevel. Der er mange billeder, dimser og dutter (eller lagt an til at der skal være), men hvis jeg skulle gøres interesseret, så skal der mere sammenhæng i tingene. Jeg skal kunne 'se' mig og min dagligdag i forhold til dimserne.

Jeg ved ikke, om du kan bruge dette til noget ...

/Marianne

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:21

Hej Sonny

Jeg er ikke fan af den allerøverste "bjælke" på siden, der er lidt mere mørkegrå end resten.

Søgefunktionen er slet ikke til at finde, når man sidder på en netbook, som min, ville nok smide den under produkmenuen.

Ellers synes jeg egentlig din side ser meget lækker og overskuelig ud.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24

Brug en anden font til "En del af trade wolf".

Fra Ubby
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:43

En rigtig flot og lækker side. Snublede over en lille tastefejl i fragt og levering. I første afsnit (tilfædet ) En lille fejl, men skulle jo finde noget Smile

Og så er jeg ikke sikker på at jeg synes der skal være en tilbuds knap, ikke kun fordi den er tom, men også fordi at hvis man kommer ind på siden så er det vel fordi man leder efter noget bestemt? Men det er muligvis bare mig Smile

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 01:04

Da jeg var inde og se på produkter kom der en pil frem til at gå op troede jeg havde fået skidt på skærmen :P

Men så måske en pris du skal rette 89 kr for et vægophæng og alle de andre var i 7-800 kr klassen :)

http://www.avbeslag.dk/svingbar/17-beslag-med-udtraek-vesa-100x200.html

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)