Jeg kunne tænke mig at de registrerede hjemmesider sætte en kode ind i deres HTML eller noget andet for at vi kan registrere de besøgende på deres hjemmeside.
Det er ikke noget som bare lige kan laves i Wordpress. Man kan self. basere systemet på Wordpress, men der skal en masse ekstra programmering til. Det er ihvertfald noget du skal have en programmør til, hvis du ikke selv har styr på at programmere.
Du kan købe det script inde på fiverr.com som gør præcis det du skriver. Dog ved jeg ikke om det kan bruges med wordpress. Men kan i html da det er et cgi script.
Det kan jo være, at hans side bliver større sundt med lidt konkurrence
Hvorfor skulle firmaerne vælge at rapportere til flere steder? Det forstår jeg ikke rigtigt...
Jeg forstår endnu mindre, hvorfor man skulle oprette sådan en side, da jeg ikke ser muligheder for at kapitalisere på den sparsomme trafik der måtte komme. Men ok :-)
Fdim kræver mig bekendt medlemskab. Det afholder mange. De indrapporterer. De har script lagt ind.
God ide med neutralt site til dette. Man kan sige chart og nope gør noget af det samme.