Hej Aminoer Jeg har valgt at sætte min profitable adsense side til salg. Siden er en infoside om en bestemt produktgruppe indenfor bygge- og håndværkerfaget/gør det selv manden. Den har vist sig at være særdeles profitabel i forhold til tid brugt på at bygge siden og omkostninger i forbindelse med siden. Om Siden Siden er lavet i Wordpress og sat op med et premium theme. Den indeholder 17 artikler af god kvalitet som bringer værdi til læseren. Gennemsnitslængden på artiklerne er ca. 450 ord, og varierer fra 200-700 ord per artikel. Som bonus får du en ekstra artikel (nr.18) med, som ikke er udgivet på siden endnu. Denne artikel er lavet fordi jeg ville prøve at øge indtjeningen med et affiliate tilbud, men er altså ikke nået dertil endnu. Ikke endnu en MFA side Siden er IKKE en MFA side (Made For Adsense). Den indeholder kun 2 adsense annonceblokke, og de er integreret "konservativt" og med nænsom hånd i artiklerne. Sidens indtjening er støt stigende. Den har de sidste 3 måneder kun indeholdt 9 artikler, og alligevel er indtjeningen steget støt måned for måned. Dette er sket bl.a. ved hjælp af vedvarende linkbuilding og deraf forbedrede Google placeringer. Jeg lagde de sidste 10 artikler op for 5 dage siden. Resultatet af det kan tydeligt aflæses kontant:
Der er dog rigelig med mulighed for at forbedre indtjeningen, ved at skrive flere artikler og opnå endnu bedre placeringer i Google. Placeringer i Google Siden besidder p.t. 15 side ét placeringer i Google på dens primære søgeord. Ud af disse 15 side ét placeringer, er 12 af dem top fem placeringer. Generelt er konkurrencen lav i nichen. Har heller ikke fundet andre konkurrerende adsense/affiliate sider. Trafik Siden har de sidste 30 dage modtaget 1.077 unikke besøgende med 3.298 sidevisninger, pænt spredt ud over artiklerne. De bruger i gennemsnit 1 min. og 56 sek. på siden. Afvisningsprocenten ligger stabilt på 33%. Jeg har Google Analytics statistikker til at bakke disse tal op. Prisforslag Mit forslag til pris er 7.000 kr. Herefter kan der evt. forhandles. Support efter salg Hvis køber ønsker det, hjælper jeg gerne gratis med at flytte siden over til hans/hendes webhotel. Efter salget ønsker jeg ikke at køber skal stå alene tilbage med en side som de ikke ved hvordan de skal håndtere. Derfor svarer jeg også gerne bagefter på spørgsmål i forhold til siden og Wordpress systemet. Hvis køber yderligere ønsker det, tilbyder jeg at fortsætte med linkbuilding mod et beløb vi aftaler.
Jeg har udelukkende lavet siden for at sælge den, og det har derfor ikke på noget tidspunkt været meningen at beholde den. Sælger den nu fordi jeg mener siden er blevet moden nok til at kunne ”stå på egne ben”. Spørgsmål? Så skriv endelig her i tråden, en PM eller til min mail: kontakt@onmedia.dk
På forhånd tak P.S. Jeg opgiver ikke webadressen her i tråden, og kun til seriøse interesserede via PM eller mail. |
Lyder spændende Kai og god information til en eventuel køber det skal du have. Synes dog stadig siden er for ung til salg efter min smag.
Har du eventuelt nogle lidt større sider til salg også?