Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense Side Sælges - God Indtjening - Nem og Profitabel Niche

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Jeg har valgt at sætte min profitable adsense side til salg.

Siden er en infoside om en bestemt produktgruppe indenfor bygge- og håndværkerfaget/gør det selv manden.

Den har vist sig at være særdeles profitabel i forhold til tid brugt på at bygge siden og omkostninger i forbindelse med siden.

Om Siden

Siden er lavet i Wordpress og sat op med et premium theme. Den indeholder 17 artikler af god kvalitet som bringer værdi til læseren. Gennemsnitslængden på artiklerne er ca. 450 ord, og varierer fra 200-700 ord per artikel. Som bonus får du en ekstra artikel (nr.18) med, som ikke er udgivet på siden endnu. Denne artikel er lavet fordi jeg ville prøve at øge indtjeningen med et affiliate tilbud, men er altså ikke nået dertil endnu.

Ikke endnu en MFA side

Siden er IKKE en MFA side (Made For Adsense). Den indeholder kun 2 adsense annonceblokke, og de er integreret "konservativt" og med nænsom hånd i artiklerne.

Indtjening

Sidens indtjening er støt stigende. Den har de sidste 3 måneder kun indeholdt 9 artikler, og alligevel er indtjeningen steget støt måned for måned. Dette er sket bl.a. ved hjælp af vedvarende linkbuilding og deraf forbedrede Google placeringer.

Jeg lagde de sidste 10 artikler op for 5 dage siden. Resultatet af det kan tydeligt aflæses kontant:

• De sidste 30 dage: 637 kr.
  • De sidste 14 dage: 360 kr.
  • De sidste 7 dage: 220 kr.
  • De sidste 3 dage: 123 kr.

Der er dog rigelig med mulighed for at forbedre indtjeningen, ved at skrive flere artikler og opnå endnu bedre placeringer i Google.

Placeringer i Google

Siden besidder p.t. 15 side ét placeringer i Google på dens primære søgeord. Ud af disse 15 side ét placeringer, er 12 af dem top fem placeringer.

Generelt er konkurrencen lav i nichen. Har heller ikke fundet andre konkurrerende adsense/affiliate sider.

Trafik

Siden har de sidste 30 dage modtaget 1.077 unikke besøgende med 3.298 sidevisninger, pænt spredt ud over artiklerne. De bruger i gennemsnit 1 min. og 56 sek. på siden. Afvisningsprocenten ligger stabilt på 33%.

Jeg har Google Analytics statistikker til at bakke disse tal op.

Prisforslag

Mit forslag til pris er 7.000 kr. Herefter kan der evt. forhandles.

Support efter salg

Hvis køber ønsker det, hjælper jeg gerne gratis med at flytte siden over til hans/hendes webhotel.

Efter salget ønsker jeg ikke at køber skal stå alene tilbage med en side som de ikke ved hvordan de skal håndtere. Derfor svarer jeg også gerne bagefter på spørgsmål i forhold til siden og Wordpress systemet.

Hvis køber yderligere ønsker det, tilbyder jeg at fortsætte med linkbuilding mod et beløb vi aftaler.

Hvorfor sælger jeg

Jeg har udelukkende lavet siden for at sælge den, og det har derfor ikke på noget tidspunkt været meningen at beholde den. Sælger den nu fordi jeg mener siden er blevet moden nok til at kunne ”stå på egne ben”.

Spørgsmål?

Så skriv endelig her i tråden, en PM eller til min mail: kontakt@onmedia.dk

På forhånd tak
Kai Clemmensen

P.S.

Jeg opgiver ikke webadressen her i tråden, og kun til seriøse interesserede via PM eller mail.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

Lyder spændende Kai og god information til en eventuel køber det skal du have. Synes dog stadig siden er for ung til salg efter min smag.

Har du eventuelt nogle lidt større sider til salg også?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Fra  OnMedia Skrevet kl. 15:30

Hej Philip

Tak for rosen. Smile

Siden er ca. 5 måneder gammel, så ja den er ung. Det holder den dog ikke tilbage fra at rangere og tjene godt allerede.

Har desværre ikke nogle større sider til salg lige p.t. Men det kommer om nogle måneder.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kai,

Som netop skrevet i en PM, synes jeg det er super fedt at se, hvordan dit projekt er lykkes. Du ville starte Adsense-venlige sider op alene for at sælge dem og gjorde det. Det fortjener du også en omgang offentlig cadeau for.

Rigtigt godt at se - Jeg glæder mig meget til at se, hvad også fremtiden byder på for dit projekt! :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:41

Hej Kaj

er det muligt at få et link så jeg kan se hvad det er jeg skal byde på

Henning

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Fra  OnMedia Skrevet kl. 15:53

Hej Halfdan Timm

Tusind tak for dit cadeau, det sætter jeg stor pris på. Vi har jo snakket lidt sammen om adsense sider før. Og ja, det lykkes sgu' at få sparket mig selv i rumpen og komme i gang. Wink

Jeg får lige skrevet tilbage på din PM.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:30

Hej Kai

Du må meget gerne sende mig et link. Har du også analytics/adsense skærmbilleder - ikke at jeg ikke tror dig, men det er altid dejligt med beviseligt materiale.

Jeg har efterhånden købt en del sider her på Amino, så jeg er efterhånden erfaren med at overføre dem til egen server m.m.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Fra  OnMedia Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen

Vil blot sige at siden er solgt.

Det kun 2 små timer fra sitet blev sat til salg, til køber besluttede sig endeligt for køb.Smile

Alle der har skrevet skulle gerne have modtaget svar.

Mange tak for den overvældende opmærksomhed. Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil blot lige lave en hurtig opfølgning på denne tråd - Det var mig, der hoppede på den gode mulighed, da jeg foretrækker at investere de penge jeg tjener på yderligere at øge min passive indtægt. Så længe det kan lade sig gøre, gør jeg det også.

Kai Clemmensen (OnMedia) fortjener en anerkendelse for både at være særdeles behagelig at arbejde med, hurtig til at svare og ikke sen til at sende alle nødvendige filer (og lidt til) og tilbyde at bistå med flytningen fra A-Z. Jeg har sjældent oplevet en sådan vilje for virkeligt at skabe en rigtigt god oplevelse for begge parter. Den slags fortjener en nævnelse!

Jeg ved, at Kai allerede har fået et par ordrer ind på nye Adsense-venlige sider. Kai tilbød for et par måneder siden sider, hvor der var garanti for passiv indtægt. Efter nu at have set og modtaget den første af slagsen, kan jeg kun anbefale at investere pengene i en sådan side fra Kai - Han har rigtigt godt styr på, hvordan en side skal bygges uden at falde for den første og bedste Google-update!

En hurtig anbefaling herfra og mange tak for en super købsoplevelse! Yes

Se mere om Kais tilbud på firmahjemmesiden her. :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg vil blot lige lave en hurtig opfølgning på denne tråd - Det var mig, der hoppede på den gode mulighed, da jeg foretrækker at investere de penge jeg tjener på yderligere at øge min passive indtægt. Så længe det kan lade sig gøre, gør jeg det også.

Kai Clemmensen (OnMedia) fortjener en anerkendelse for både at være særdeles behagelig at arbejde med, hurtig til at svare og ikke sen til at sende alle nødvendige filer (og lidt til) og tilbyde at bistå med flytningen fra A-Z. Jeg har sjældent oplevet en sådan vilje for virkeligt at skabe en rigtigt god oplevelse for begge parter. Den slags fortjener en nævnelse!

Jeg ved, at Kai allerede har fået et par ordrer ind på nye Adsense-venlige sider. Kai tilbød for et par måneder siden sider, hvor der var garanti for passiv indtægt. Efter nu at have set og modtaget den første af slagsen, kan jeg kun anbefale at investere pengene i en sådan side fra Kai - Han har rigtigt godt styr på, hvordan en side skal bygges uden at falde for den første og bedste Google-update!

En hurtig anbefaling herfra og mange tak for en super købsoplevelse! Yes

Se mere om Kais tilbud på firmahjemmesiden her. :-)

Fantastisk denne tråd burde gøres til sticky for hvordan en salgs tråd skal se ud her på Amino.

Kai: beskriver alt glimrende, samt kommer med pris forslag og alt nødvendigt info.

Halfdan: Melder tilbage fuldt tilfreds og med gode ord.

Så kan vi få lavet denne tråd til, et eksempel på hvad god sund fornuft er og hvordan en salgstråd skal se ud, eller som halfdan ville kalde det (Bonus Pater logik).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)