Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plug-in tilbud til online booking site

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i gang med at udvikle konceptet til ny online booking side lidt i sti med eventzonen.dk og bookitall.dk. Hjemmeside skal ligesom eventzonen.dk og bookitall.dk være en nem måde for kunster og kunder at kunne komme i kontakt med hinanden på, dernæst vil vi tilbyde kunstneren ydelser som et traditionelt bookingbureau har, men også nye unikke muligheder for kunstneren og det vil være mulige for kunster at vælge os som deres bookingbureau. Derudover vil vi selv tilbyde en række events mv.

Hjemmeside vil jeg lave i wordpress, jommla eller drupal som jeg selv har erfaring med på brugerniveau og selve designe laver jeg selv. Hjemmeside kraver nogle plug-in som forhåbentlige kan for det til at frem stå som et seriøst alternativ til eventzonen.dk og bookitall.dk, ambitionen er da også på længer sigt at hjemmeside skal kunne klar sig i udlande.

Til hjemmesiden havde jeg tænkt mig disse moduler som vil kunne lave i wordpress:

1. Profil plug-in:
    2. (Det vil være muligt for kunder at se hvad kunsterne har lave herunder billeder, lyd, video, cv mv. og derefter book den kunster de ønsker. For kunster skal det være muligt at ligge billeder, lyd, video, cv, grener, webside med mere op på deres profil alt efter hvilken profiltype/abonnement de ønsker. Det vil være muligt for kunder at se hvad kunsterne har lave herunder billeder, lyd, video, cv mv. og derefter book den kunster de ønsker. For kunster skal det være muligt at ligge billeder, lyd, video, cv, grener, webside med mere op på deres profil alt efter hvilken profiltype/abonnement de ønsker. Dette plug-in kan arbejde sammen med et profilsøge plug-in hvor det vil være mulige for kunden at søge efter bestemte kategorier, kunstnernavn, pris og område. Den kunster der har betalt for det dyreste profiltype/abonnement ligger altid i toppen af søgningen)

2. Booking plug-in:

(Det vil være muligt for kunderne via kunde login eller direkte at book den kunster de ønsker og betale dem via bank, kort, paypal til kundes næste fest. Kunden har også mulighed for at sætte en "bookingauktion" i gang til laves byrden afhænge af kundes budget. For kunstneren skal det være mulige kan kunne se kundens booking, dernæst skal kunsterne har for har deres egen personlige booking kalender hvor bookingen også kan ses og kunsterne selv har mulighed for at fortælle systemet om man er ledige eller ej en bestemte dag, uger m.v.)

Jeg også administrator har adgang til alle funktioner i alle plug-in´s det vil sige at jeg kan uplode, oprette, rediger, gemme eller slette de ting mine bruger gør og gemmer på hjemmesiden, hvilke brugeren af hjemmeside vil blive gjord opmærksom på når de indgår hjemmeside vilkår.

Jeg ville meget gerne høre jer om hvor meget det ville koste at for lave sådan plug-in?

Da jeg første gangs iværksætter skal budgettet lige hegne sammen i starten, men når først projektet køre ser jeg store muligheder i hjemmeside.

Jeg håber i vil hjælpe mig på vej.

Skulle i har spørgsmål kan i mail eller ringe til mig.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:16

Hej

Vi er igang med at udvilet et online booking system til et charterselskab

Kiss Me Tours dette ville vi kune videreudvikle sa det passer til dit formal

du kan se booking systemet via bookingform i hojre side af sitet

Billige seo pakker

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 22:23

Jamen det lyder jo godt, men hvad ville det kunne og hvor meget skal det koste?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)