Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af fakturaprogram

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg er på udkig efter et fakturaprogram med følgende krav.

1) Det skal IKKE være abonnementsløsning

2) Det skal IKKE være online

3) En demoversion skal være tilgængelig

4) Det skal være muligt at ændre i AL data - virksomhedsdata, fakturanummer oma. nårsomhelst  

5) Det skal være muligt at søge på oprettet varer

6) fakturanummer og kreditnota nummer skal være i samme fortløbende serie

Herudover vil det være rart - men ikke et krav - at jeg kan:

7) Bruge forskellige logoer (jeg har 3 shops og jeg vil gerne have forskelligt logo i henhold til hvilke shop der købes fra)

8) Sende faktura pr email

9) Gemme faktura som pdf

ER der nogen der kan anbefale et program der kan dette?

Hilsen Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:49

Visma summasumarum har 45 dages frit som demo, er abbonementsfri og kan udbygges med moduler

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:42

HEj John

Jeg har faktisk en kopi af SummaSummarum v 3, men det er vist ret rodet at skulle oprette skabeloner til fakturaer?

Hilsen Morten

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 15:28

Hej

Punkt 4: Der købes 1 licens pr. firmanavn. Dette kan ikke løbende ændres. Ellers er resten muligt i vP Faktura.
Surftown er desværre igen igen ublid vid min hjemmeside, men de har lovet at den snart kører igen.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:31

Hej Viggo

Er du også til at fange på telefonen?

Jeg har kun 1 firma, men 3 hjemmesider - så er det vel ikke nødvendigt med 3 licenser? Alternativt, så laver jeg bare noget faktura papir med forskellige brevhovedet, og klarer den på den måde

Er du tilgængelig pr tlf hvis jeg har nogle spørgsmål?

Hilsen Morten

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 15:58
Hej Morten
Ja, jeg træffes også på telefonen. Et lille problem kan dog være licensen, da det registrerede firmanavn skal stå på fakturaen (en del af kopibeskyttelsen). Er det samme varer, og samme kunder til alle 3 firmaer ?
Jeg vil anbefale at du downloader og tester programmet. Der er en 30 dages fri testperiode, hvor du kan teste de forskellige udgaver.
Med Venlig Hilsen
Viggo Poulsen
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:16

Hvorfor vil du ikke have en Online løsning?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:25

WideEyes.dk & AAimport.dk:
HEj John

Jeg har faktisk en kopi af SummaSummarum v 3, men det er vist ret rodet at skulle oprette skabeloner til fakturaer?

Hilsen Morten

Hej Morten,

SummaSummarum vil helt sikkert fungere fint.

Jeg benytter selv en version 3.8x, og har oprettet skabeloner til både kreditsalg, online salg og kontantsalg.

Hvis du har behov for hjælp til at oprette fakturaskabeloner, er du meget velkommen til at kontakte mig. Det hjælper jeg dig naturligvis gerne med. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:26

Ikke så rodet, du kan lave dem helt som du vil, med logo og alt i summas formulardesigner i programmet

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 07:59

Hej Morten,

Hvis du alene er ude efter en faktureringsløsning, der kan opfylde alle dine krav, så kan du hente et program hos et firma i Roskilde  www.winfinans.dk .

Løsningen hedder Winfinans Small Business Mini. Det er GRATIS og f.s.v. angår faktureringsmodulet helt uden begrænsninger. Du kan lave lige så mange fakturaer du vil med lige så mange varer du vil og i lige så lang tid du ønsker. Stadig gratis.

Hvis du på et tidspunkt måtte ønske at tage regnskabsmodulet i brug, er det gratis med op til 3.000 posteringslinjer i et regnskabsår. Hvis du når loftet kan du købe en brugerlicens til kr. 2.000,- excl. moms. Intet abonnement er krævet.

Winfinans Small Business er bygget i MS Access og fakturarapporterne er derfor MS Access rapporter, som kan ændres, så du har dine forskellige logoer. For at kunne bruge det, kræver det at du anvender en Windows PC, hvor der er installeret MS Access - vi anbefaler MS Access 2010.

Afsendelse af faktura kan ske gennem dine lokale email klient, som f.eks. MS Outlook, Outlook express eller Mozilla Thunderbird.

Venlig hilsen Peter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)