Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering af Sexshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg opretter hermed et indlæg i håb om nogen kan komme med et par gode råd omkring søgeoptimering. Er der nogle der har nogle gode oplevelser, som de vil dele ud, vil jeg sætte stor pris på dette, og jeg vil gøre det samme.

Har starter en sexshop op, selvom der er mange i markedet. Men hvorfor ikke gå ind på markedet, og lave lidt udfordringer for alle andre, og slå på prisen. Mit problem er jeg har en minimal kapital, men vil gerne have en god søgeoptimering.

Er der nogen der kan komme med et par råd, vil jeg tage imod med kyshånd :)

Pft.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:25

Læs Thomas Rosenstand eller Mikkel DeMiB's bøger om emnet - de fås begge i en light-udgave, som gennemgår mange af de mere basale ting.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:10

lav markeds bedste side med de bedste tekster beskrivelser og bedste billeder på siden  og den lettest side at finde rundt i

lav siden ekstrem unik

vær aktive over alt socialt google plus facebook

her en tråd med ekstra ideer http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Keyword ApS. Skrevet kl. 13:27

Og jeg kan tilføje til Mikael.

Find ud af hvad folk søger efter og giv dem det.

Mange bliver overrasket over hvor detaljeret man kan finde ud af hvad folk søger efter.

Start så med at dominerer en niche og bevæg dig så mod hele market.   

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 07:58

Sørg for at din side er bygget i pæn og ordentlig valid HTML5. Brug schema.org mikrodata til dine produkter m.m.

Skriv pæne ordentlige title, meta descriptions til mennesker (men hav søgemaskinerne i baghovedet).

Lav en flot side med gode funktionaliteter. Drop Flash.

Lav indhold, der er værd at linke til - og find ud af, om du kan skabe et buzz ud af noget. Du kan jo lave noget newsjacking, som vi gjorde. Eller hente noget inspiration her til at få nogle af de tungere links.

Prøv også at lytte til disse to podcasts - der giver god inspiration til de gode links. Så er du allerede godt på vej.

Held og lykke med shoppen

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)