Søger en fotograf - portræt!
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Hey!
Jeg søger en fotograf ( fyns området )
- Jeg skal have taget nogle potrætfotos, præsentabel udstråling.
Hvem på FYN kan lave dette? Jeg er ikke fotogen ,-) Men det er jo dit job at gøre så det virker!
Det skal bruges som profilbilled til flere ting, bl.a. mit nyhedsbrev (måske) og div. ting..
Jeg er åbent for at lave noget anderledes (ingen nøgenfotos..............)
Svar
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Lars Holmgaard
Skrevet
23-07-2012 kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Richard,
På Fyn vil jeg anbefale fotograf Frank Lohmann i Odense som har en superfed stil og endda meget billige priser. Check hans billeder ud - de er lækre!
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Richard
Fra
STEPUPFITNESS.DK
Skrevet
23-07-2012 kl. 14:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Richard,
På Fyn vil jeg anbefale fotograf Frank Lohmann i Odense som har en superfed stil og endda meget billige priser. Check hans billeder ud - de er lækre!
Hej Lars!
Tak for din anbefaling - jeg tager et kig!
Svar
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
23-07-2012 kl. 14:33
Svar
Han opererer ikke i Odense mere !
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
23-07-2012 kl. 14:58
Svar
Perfekt du bor i Odense. Tag et kig på jkmarketing.dk
Han er meget dygtig, og kan sit kram!
Svar
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Hej Richard. Jeg arbejder i hele landet.. Har intet problem med at komme til Fyn. Tag et kig på min hjemmeside og se om min stil er noget for dig. Mvh Denniswww.dennismoller.dk
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Hej Richard. Jeg arbejder i hele landet.. Har intet problem med at komme til Fyn. Tag et kig på min hjemmeside og se om min stil er noget for dig. Mvh Denniswww.dennismoller.dk
Hej Dennis!
Super flotte billeder - lige præcis den stil jeg søger..!
Dog er budgettet lavt til dette, da det egentlig kun var en lille idé jeg fik.. Og hvis du er bosat i københavn kommer der ekstra udgifter i denne forbindelse.
Send mig en PM med lidt priser : -) - Det kunne jo være jeg ramte djævleøen i nærmeste fremtid!
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Lars Holmgaard
Skrevet
23-07-2012 kl. 15:37
Svar
Han opererer ikke i Odense mere !
Jo, han er ikke helt flyttet til København endnu, så der er stadig plads til kunder i Odense lidt endnu ifølge en kun 2 minutter gammel besked fra ham.
Svar