Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - et par spørgsmål

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå valget er faldet på at det skal være Prestashop. Har dog bare lige et spørgsmål til webhotel. Hvad skal jeg tage? Er der nogle der har nogle erfaringer de vil dele. Kan one.com klare opgaven, eller skal jeg op med lidt mere om måneden? :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:06

colaflaskeN:
Kan one.com klare opgaven, eller skal jeg op med lidt mere om måneden?

Du skal oprette det hos webhosting.dk, der får du mest plads for pengene og ikke mindst mange flere faciliteter, faktisk flere end du finder på mange VPS servere, derudover tager de backup af dine databaser hver 4 eller 6 time, husker det ikke. Alternativt, hvis du skal spare en 10 om måneden kan du prøve unoeuro, de tager dog ekstra for ting som andre steder er gratis, mener stadigt de tager penge for en simpel ting som IMAP adgang til dine postkasser, noget der er gratis så og sige alle andre steder.

Tilmeldt 12. Nov 10
Skrevet kl. 15:12

Søren på webhosting.dk har de en masse forskellige, og hvad bør man tage?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:19

colaflaskeN:
Søren på webhosting.dk har de en masse forskellige, og hvad bør man tage?

Den der hedder PHP bronze kan klare det du har behov for, selv deres mindste "pakker" har de førnævnte faciliteter.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:26

HEJ! :)

Jeg er ret uerfaren på området. Men jeg har i et stykke tid arbejdet med wix editor. Og dem har jeg været glade for!

www.wix.com

Du kan kvit og frit og lige med det samme gå igang med at bygge en hjemmeside(HTML5) eller en webshop. Og først når DU vælger det, kan du betale. Og det giver dig så flere muligheder, domain, hosting mmm.

Prøv at se på det - Det er gratis :)

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:32

Hej,

Vi bruger også Prestashop, og valget faldt på Meebox, da vi skulle vælge webhotel. Jeg har kun rosende ord til overs for deres måde at omgås kunder på. De svarer hurtigt og fyldestgørende på de problemer som du skulle komme ud for. Derudover har vi heller ikke haft sammenbrud eller noget i den dur, siden vi startede vores side.

Med venlig hilsen,

Jens

Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace

Tilmeldt 12. Nov 10
Skrevet kl. 08:22

Bagspace:
Vi bruger også Prestashop, og valget faldt på Meebox, da vi skulle vælge webhotel. Jeg har kun rosende ord til overs for deres måde at omgås kunder på. De svarer hurtigt og fyldestgørende på de problemer som du skulle komme ud for. Derudover har vi heller ikke haft sammenbrud eller noget i den dur, siden vi startede vores side.

De har lidt forskellige produkter derinde, hvilket af dem har i?

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:55

Prohotel. Fungerer som det skal :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)