Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket blogsystem skal jeg vælge til ny blog?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har et par spørgsmål. Jeg står og skal starte en ny blog omkring Crossfit/paleo/Krav Maga/Bjj..

Jeg har dog et par spørgsmål.

1. Hvilket blogsystem er bedst?.. her tænker jeg enten en Wordpress eller Blogspot.. Jeg har læst mig frem til at WP ikke tillader reklamer?.. Er det kun hvis man bruger domænenavn.wordpress.com ? .. Og når jeg tænker "hvilket blogsystem er bedst".. så tænker jeg på indtjeningsmuligheder senere hen?

2. Hvordan dælen hænger reklamerne og aff m sammen?.. Kan jeg selv gå hen og vælge hvilke reklamer der kommer op på bloggen?.. Jeg gider jo ikke have at jeg snakker om træning/kost osv.. og så kommer der reklamer op ad hundemad og triumph undertøj.. Ej heller hvis jeg kommer til at blive sponsoreret af produkt X og så popper der reklamer op ad produkt K.. Den går jo ikke..

Jeg har prøvet at læse lidt frem og tilbage af hvad jeg kunne søge mig frem til herinde.. men synes ik lige jeg har kunne finde de svar jeg ønskede.

Er der nogle do's and dont's jeg ik lige har tænkt over mht mit valg af enten blogger eller wp...
Jeg ved godt at det er mere prof at have sit eget domæne.. men det kan altid komme tænker jeg.. ?

Tak på forhånd..

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det kun adsence der rotere reklamer. Ved affiliate kan du selv vælge reklame. F.eks hos Partnerads.dk

Køb dig et domæne hos meebox + et webhotel - Og slip for alle tossede regler :-)

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10

jeg ville også købe mit eget domæne der hos meebox.net , du kan desuden få domæner til kost pris der altså sølle 45 kroner og få et billige webhotel til 9 kroner om måneden billigere bliver det ikke , når man oveni tænker på deres høje service god suport og har kun oplevet deres server arbejder lyn hurtige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:11

Fordelen ved partner-ads og andre affiliate-netværk er netop at du kan sortere imellem, hvilke reklamer du vil have og hvilke bannere de skal vises via. Hvis du har brug for lidt hjælp, kan du fange mig på simon-blog@hotmail.dk

(er ikke den store affiliate bagmand, men ved hvordan det bruges)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:19
Jeg ville også som de andre siger anbefale dig at købe et domænenavnssystemer selv og webhoteller hos meebox.net.

Det vil blive 12x9kr + 45kr første år og så er du igang.

Personligt syntes jeg at blogspot og mitnavn.wordpress.com ser uprofessionelt ud.

Hvad angår reklamer så bestemmer du selv hvad reklamer der bliver vist på din side.

Bruger du affiliere så vælger du selv hvilket banner du vil have vist, vælger du aksenes så vises der reklamer som passer til dit indhold uden du skal gøre noget selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58

Du skal bruge wordpress på eget domæne.
Så har du mulighed for at have 100% kontrol over reklamer

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 19:03

Tak til alle mand.. god info!

Hvordan mht aff marketings portaler?.. nogen der er mere værd en andre?.. og er der nogen man bare skal holde sig fra?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:28

Dennis Møller:

Tak til alle mand.. god info!

Hvordan mht aff marketings portaler?.. nogen der er mere værd en andre?.. og er der nogen man bare skal holde sig fra?

Partnerads.dk

Euroads.dk

Tradedoubler.com

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:58

Bør du nok lige skrive igen Emil... Mener du at Partner-ads osv. er gode eller dårlige?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)