Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min idé holdbar - Hvad er din ærlige mening?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med en idé længe, men den er aldrig blevet ført ud i livet. Grunden er ganske enkelt den, at jeg ikke sikker på om der marked for den slags!

Idéen er sådan set bare lave en dejlig webshop og sægle DUFTE til biler, wc og hjemmet. Meningen er være den største på nettet med det.

Jeg har lige brugt google søgeordprogram og kan se, at der er næsten ingen som søger efter dem.

Så mit spørgsmål til dig er, er idéen god eller er det ren tidsspild ?

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Baresnak:

Jeg har gået med en idé længe, men den er aldrig blevet ført ud i livet. Grunden er ganske enkelt den, at jeg ikke sikker på om der marked for den slags!

Idéen er sådan set bare lave en dejlig webshop og sægle DUFTE til biler, wc og hjemmet. Meningen er være den største på nettet med det.

Jeg har lige brugt google søgeordprogram og kan se, at der er næsten ingen som søger efter dem.

Så mit spørgsmål til dig er, er idéen god eller er det ren tidsspild ?

Hej! God idé!

Indimellem handler det om, at skabe behov ;)

Jeg tror din idé som sådan er fin nok, men du skal ramme rigtig mange longtail søgesætninger såvel som brede søgeord.

Du kan blandt andet føre lager med ting til at fjerne lugt fra sko, fjerne pletter fra tøj/sofaer osv. også. På den måde øger du kundegrundlaget betragteligt, men rammer stadig samme målgruppe, i min optik.

Herudover er det vigtigt du kommer langt - langt udover stepperne med opsøgende salg, evt. et affiliateprogram så du får "mange sælgere på sagen" mod et par procent den anden vej. Ligeledes skal du søge at sælge offline også.

mvh

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg tror ikke på den. Hvis du kigger i supermarkeder og andre steder er udvalget ret begrænset. Jeg tror at langt over 90% af duftsalg er impuls når du køber toiletpapir ryger der måske en wc-duft med . Jeg tvivler på at ret mange sidder der hjemme og går på nettet for at finde en dejlig duft til bilen eller badeværelset. Beløbene for en duft er også i den lave ende, typisk 50 kr el. mindre  I vores husstand bruger vi det aldrig. Der skal godtnok sælges mange fyrrenåledufte eller hvad det måtte være for at lave en hæderlig forretning ud af det. Ud over det er mange af dem skadelige for helbredet og det kan være en anden problemstilling.

Men det er så bare min mening om det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dufte kan jo mange ting , du burde kunne udvide med alle mulig dufte og så lancere det og lave en kæmpe stor webshop og simpelthen søgeord optimere den og vil frem over alt  to gode er facebook og  google

  • dufte til sauna 
  • dufte til kvinder
  • dufte til mænd
  • dufte til udstuen
  • dufte til telt turen
  • dufte til julen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her handler ikke om hvorvidt din ide er god eller dårlig. Hvis der ikke er et marked vil jeg råde dig til at holde næsen væk uanset hvor god din ide måtte være.
Det at SKABE et marked er nok noget af det sværeste og dyreste du kan kaste dig over.
Mit råd: sælg noget folk rent faktisk søger efter.
Nu ved jeg ikke hvor mange der søger efter den slags, men se på tallet og beslut dig for om det er nok

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ærlige mening:

Jeg ville ryste i bukserne, hvis jeg skulle leve af at sælge en vare, der har potentiel risiko for at sende folks allergiproblemer tilbage til mig som en boomerang.
P.T. er et af de store salgsargumenter for diverse varer, at der IKKE er tilsat duft.

Jeg skulle ikke nyde noget af det, hverken som sælger eller køber.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Genial ide.

Syntes bare du skal åbne bixen hvis du har grossist med gode priser. Hvis du ikke slår priserne i supermarkedet eller har øko dufte til toilettet bilen eller noget andet vildt. Så drop det, du får dem kastet i nakken i discount butikkerne, men air wick auto sprøjt har 53% avance . Har du leverandør eller hvordan ?

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres tid og værdifulde meninger.
Mikael , jeg havde også tænkt noget i den retning.

Den med allergi, alle er jo ikke allergiske for dufte mv., hvis det var tilfældet var perfumesalget stoppet for længst og hvis butikkerne fik klager af folk, så vil de stppe med salget omgående!
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Flere meninger ?
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror din time løn bliver meget lav.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)