Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornaar kan man tilmelde sig Affiliate programer?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

nordicADmedia:
Det giver ikke rigtig nogen mening at du vil have international trafik, og kun køre danske banner ads, du burde installere Google analytics og se hvorfra i verden dine besøgende kommer og så planlægge hvilke banner ads du vil have ud fra det kriterie. Som standard burde det nok bare være "internationale" kampagner der henvender sig til turister der er interesseret i Danmark

Nu er emnet jo rent faktisk Danmark - så mon ikke annoncer for ting i Danmark vil konvertere meget godt.

Der er jo ingen der siger han vil bruge Dansk sproget banners, eller linke til dansksproget landingpages.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:46

Det skal da komme an på en prøve, synes han skal kigge på sine analytics og se hvor hans besøg kommer fra og hvilke sider de er inde på. Det er lidt svært at afgøre hvad han skal gøre uden at kende målgruppe m.m.

Designer ting fra DK kunne helt sikkert konvertere rigtig godt eller måske special designede ture til DK.  

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:09

Jeg vil mene både hotel ophold, ture og seværdigheder kan have hans interesse, sålænge det er en uk landingpage der henvises til, eller der lige gøres opmærksom på at der nok skal benyttes translation.

Men dansk design er skam ikke et værst bud på ekstra indtægter.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 18:50

Hej alle- mange gange tak for de gode raad- jeg arbejder paa min hjemmeside- artikler skal skrives paa Engelsk, jeg har maatet alliere mig med en fotograf for ikke at bryde copyright osv.

Jeg haaber at jeg med ugens udgang har en haederlig portal der retter sig mod folk der oensker at rejse til Koebenhavn.

Naar jeg er faerdig med hjemmesiden, saa vil jeg SEO den, og hooke den op med google adwords.

Jeg rejste mit spoergsmaal mht. affiliate programmer, fordi lige saa snart jeg begynder at faa besoegende- saa vil jeg gerne tilmelde mig et AP- ogsaa i kraft af at jeg vil bruger adwords, jeg kunne godt taenke mig noget ROI paa mine adwords.

Jeg er mere eller mindre faerdig med homepage- skal bare putte nogle artikler ind, og derefter udbygge de resterende menusider......(er ikke rigtigt begyndt paa dem endnu)

Jeg vil tilfoeje facebook m.m for at generere lidt trafik der ogsaa- maaske ogsaa bruge facebooks egne adwords.

siden jeg arbejder paa er i oeverigt http://travel-to-copenhagen.com

Siden er som sagt langt fra faerdig- page peel banneret skal laves saa det ser godt ud m.m

Igen, en stor tak til alle der brugte tid paa at hjaelpe mig- KANON

VH

Adam

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)