Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornaar kan man tilmelde sig Affiliate programer?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.....

Jeg har besluttet mig at kigge paa affiliate marketing- og mit spoergsmaal er- hvornaar er det ok at tilmelde sig et affiliate program mht. antal af besoegende.

Jeg har bemaerket her paa amino at folk feks. saetter en side op een maaned og ved udgangen af maaneden faar de udbetalt feks. 17 kr. Dette stiger selfoelgelig de foelgende maaneder, men jeg har kigget paa euroads.dk( og dette gaelder de fleste affiliate programmer), at man skal have et vist antal besoegende. Jeg kan ogsaa sagtens forstaa hvorfor de programmer kraever en vis trafik, men hvornaar er der nok trafik til at man ikke bliver afvist.
Enhver side skal bygge trafik op med SEO, Adwords, social media m.m- men hvis en side faar 17 kr. udebetalt er det ikke ligefrem Huffingtonpost.com- trafikmaessigt den foerste maaned vi snakker om, men alligevel er de tilmeldt fra start. Er det fordi brugeren har en konto hvor han har haft en website der sparkede roev, og nu kan han aabne ad libitum websites uden at taenke paa besoegende paa en speciel side? 

Jeg vil i oevrigt ogsaa spoerge om nogen affiliate programmer, der har gode banner ads, det jeg vil undgaa er at gaa doed i google adsense, med nogen af de tekst links mange blogs m.m har, uden rigtigt at tjene noget. Dette er paa ingen maade et angreb paa google adsense- men jeg vil proeve at udforske andre muligheder foerst.

Det er mit foerste forsoeg med AM, og jeg har brug faar nogle pointers- alt kan bruges....

Paa forhaand tak

Adam

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:42

Hvis du laver en seriøs side med godt indhold, skal du nok blive godkendt hos diverse affiliate netværk, så du kan hente nogle kampagner.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:46

Som udgangspunkt vil d fleste netværk gerne have dig ind - også med yderst begrænset trafik.

Jeg er personligt tilmeldt 3 netværk og der er både fordele og ulemper ved dem alle.

Et enkelt af dem, ville helst kun have de mere seriøse affiliates ind og så derfor helst et cvr nr før tilmelding, men det var kun 1 ud af de 3.

Er man først inde hos ovennævnte, kan man tilknytte diverse småsider også.

I første omgang vil jeg anbefale dig at tage et af de store netværk, da deres platforme ofte er mere brugervenlige - så du ikke bliver alt for forvirret og irriteret.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 19:57

Jonas Jørgensen:
Som udgangspunkt vil d fleste netværk gerne have dig ind - også med yderst begrænset trafik.

Jeg er personligt tilmeldt 3 netværk og der er både fordele og ulemper ved dem alle.

Jeg har taenkt mig en side der vil beskrive Danmark/ koebenhavn for folk fra resten af verdenen. Den bliver paa engelsk, men mht. affiliate ads faar jeg nok mest nytte af nogle Danske- evt, hoteller, shopping m.m

Jeg vil proeve at holde et seriest indhold, saa jeg vil ikke risikere at faa reklamer med hoteller i USA, eller printere i TysklandSmile

Kan du anbefale nogle programmer med Dansk inhold indenfor turisme?

Paa forhaand tak

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:30

Ja, Tradedoubbler.dk har mange forskellige muligheder indenfor den niche.

f.eks Lalandia

Hvis du skal gå "All the way" har du så overvejet at få lavet et par artikler på kinesisk ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:40

Adam:

Jeg har taenkt mig en side der vil beskrive Danmark/ koebenhavn for folk fra resten af verdenen. Den bliver paa engelsk, men mht. affiliate ads faar jeg nok mest nytte af nogle Danske- evt, hoteller, shopping m.m

Jeg vil proeve at holde et seriest indhold, saa jeg vil ikke risikere at faa reklamer med hoteller i USA, eller printere i TysklandSmile

Paa forhaand tak

Hvordan kan man vælge hvilke ad's man vil have i sit AF M?.. er det noget man selv vælger i programmet eller?

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 18:25

Jonas Jørgensen:
Hvis du skal gå "All the way" har du så overvejet at få lavet et par artikler på kinesisk ?

Go' ide, med multi sproglig indhold, men min budget er pt. ikke til at hyre kinesiske artikel forfattere- saa det maa vente- men tak for tippet- jeg er sikker paa at der kommer en dedikeret side paa Japansk/ Kinesisk snart- der er jo et hav af Japanske turister i Koebenhavn- saa det maa jo siges at vaere maalgruppen.

Vh

Adam

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:47

Dennis Møller:
Hvordan kan man vælge hvilke ad's man vil have i sit AF M?.. er det noget man selv vælger i programmet eller?

Det er lidt forskelligt.

Hos f.eks. tradedoubbler ansøger du til hver reklameudbyder og de gennemgår dit website for efterfølgende at give grønt eller rødt lys.

Hos F.eks EuroAds gennemgår Euroads dit website når du melder dig ind i deres netværk og derefter har du adgang til alle annoncemulighederne og vælger naturligvis selv hvad du vil have på dit site.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 06:37

Adam:

Paa forhaand tak

Hej Adam,

Brug Hotels.com hos Tradedoubler og lav så deeplinks til de danske hoteller du skriver om.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:44

Adam:

Det giver ikke rigtig nogen mening at du vil have international trafik, og kun køre danske banner ads, du burde installere Google analytics og se hvorfra i verden dine besøgende kommer og så planlægge hvilke banner ads du vil have ud fra det kriterie. Som standard burde det nok bare være "internationale" kampagner der henvender sig til turister der er interesseret i Danmark.

Hvis du har lyst til at prøve kræfter med internationale kampagner, jamen så skal jeg da foreslå vores affiliate netværk - NAMoffers - du kan skrive til mig via PM systemet her på Amino og så giver jeg dig adgang med det samme og hjælper dig i gang (og med at finde interessante kampagner til din målgruppe). 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)