Hej Aminoer..... Jeg har besluttet mig at kigge paa affiliate marketing- og mit spoergsmaal er- hvornaar er det ok at tilmelde sig et affiliate program mht. antal af besoegende. Jeg har bemaerket her paa amino at folk feks. saetter en side op een maaned og ved udgangen af maaneden faar de udbetalt feks. 17 kr. Dette stiger selfoelgelig de foelgende maaneder, men jeg har kigget paa euroads.dk( og dette gaelder de fleste affiliate programmer), at man skal have et vist antal besoegende. Jeg kan ogsaa sagtens forstaa hvorfor de programmer kraever en vis trafik, men hvornaar er der nok trafik til at man ikke bliver afvist. Jeg vil i oevrigt ogsaa spoerge om nogen affiliate programmer, der har gode banner ads, det jeg vil undgaa er at gaa doed i google adsense, med nogen af de tekst links mange blogs m.m har, uden rigtigt at tjene noget. Dette er paa ingen maade et angreb paa google adsense- men jeg vil proeve at udforske andre muligheder foerst. Det er mit foerste forsoeg med AM, og jeg har brug faar nogle pointers- alt kan bruges.... Paa forhaand tak Adam |
Hvis du laver en seriøs side med godt indhold, skal du nok blive godkendt hos diverse affiliate netværk, så du kan hente nogle kampagner.