er der ikke flere som vil være med? :-)
det er ferie lige nu og det regner meget i danmark mange = mange iværksættere rejser ud af DK lige nu
vis vi holdte ferie i Danmark er der solskin vejr og super sommer , nu er det ikke super sommer , over alt falder aktivitet , jeg ser færre fitnessen centeret og de steder jeg kommer er flere ud at rejse end de var sidste år
Det er lidt svære lige nu at få samlet nogle sammen og desuden valgt annoncer på lørdag til om søndagen klokken 11.30 hvor folk mange nok ikke lige vil være aktive her med nyde samværet med familien og hyggen sig og desuden skinner solen endelig lidt så man kan side udenfor og nyde morgen kaffen , jeg tror det første tidspunkt 13.00 bedre men der havde du ikke tid , da 11.30 en søndag morgen er tidligt for mange mennesker de vil nyde deres fri dag med deres familie .
måske start ud med reklame en mandag og sæt det næste uge en hverdag der er de fleste iværksættere nemmere at komme i kontakt , bare et godt råd , for ideen er sådan set okay , men tidspunktet nok ikke verdens bedste , prøv kig hvor mange online nu og så prøv huske tilbage hvor mange der var online torsdag og fredag samme tidspunktet det var mindst det dobbelt på det tidspunkt , dog sker der nok mere hen ad dagen men det er søndag og mange skal ligge hygge sig med sin familie