Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis møde imorgen klokken 11:30 søndag d. 22 juli, for alle iværksættere!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jamen i må da undskylde at jeg prøver at hjælpe jer iværksættere med at dele jeres erfaringer!

Min kanlender mindede mig om at jeg havde en gammel aftale, og derfor bliver jeg nødt til at lave det om.

Og hvis i alligevel ikke gider, hvorfor skriver i så en kommentar?? 

Prøv at skrive nogle positive svar, isedetfor at være negativ. Så ville i måske også få noget ud amino, og så ligesom mig og mange andre herinde, have overskud til at give noget igen.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

er der ikke flere som vil være med? :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:51

Mads:

er der ikke flere som vil være med? :-)

det er ferie lige nu og det regner meget i danmark mange = mange iværksættere rejser ud af DK lige nu

vis vi holdte ferie i Danmark er der solskin vejr og super sommer , nu er det ikke super sommer , over alt falder aktivitet , jeg ser færre fitnessen centeret og de steder jeg kommer er flere ud at rejse end de var sidste år

Det er lidt svære lige nu at få samlet nogle sammen og desuden valgt annoncer på lørdag til om søndagen klokken 11.30 hvor folk mange nok ikke lige vil være aktive her med nyde samværet med familien og hyggen sig og desuden skinner solen endelig lidt så man kan side udenfor og nyde morgen kaffen , jeg tror det første tidspunkt 13.00 bedre men der havde du ikke tid , da 11.30 en søndag morgen er tidligt for mange mennesker de vil nyde deres fri dag med deres familie .

måske start ud med reklame en mandag og sæt det næste uge en hverdag der er de fleste iværksættere nemmere at komme i kontakt , bare et godt råd , for ideen er sådan set okay , men tidspunktet nok ikke verdens bedste , prøv kig hvor mange online nu og så prøv huske tilbage hvor mange der var online torsdag og fredag samme tidspunktet det var mindst det dobbelt på det tidspunkt , dog sker der nok mere hen ad dagen men det er søndag og mange skal ligge hygge sig med sin familie

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:04

Jeg tror ikke, at løsningen er at lave flere indlæg - det begynder at tendere til spam, når du gentagende gange laver det om, uanset grundlaget(!)

Prøv at segmentere 'mødet' mere, således du kan møde ligesindede.. Tænker umiddelbart unge som skal igang med iværksætteri. Du kunne passende finde den tråd, hvor de yngste iværksættere udveksler kontaktinformationer. Herefter indbyde dem til en omgang 'speeddating'. 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan gik mødet? :)

// Daniel Poulsen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)