Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med www.onlinewebshop.dk ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg havde en aftale om etablering af webshop med ovennævnte firma, via en underleverandør. Priser var selvfølgelig OK ellers var jeg ikke gået videre. Nu har der været helt tavst efter næsten 2 måneder. Selskabets CVR-nummer eksisterer ikke og det gør deres telefonnummer heller ikke. Er der nogen der kan forklare om de bare er på ferie, eller hvad pokker der foregår?

Der er ikke lagt penge ud, så jeg har ikke tabt andet end tid = penge.

Henrik

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er helt sikkert gået konkurs eller lukket ned, så utrolig heldigt for dig du ingen penge har fået i klemme :)

Mangler du stadig en Webshop så du velkommen til at kontakte mig for en yderligere dialog.

Du kan se referencer og vores gode pakke tilbud på vores webside :) Tryk nede på linket i min signatur.

Rigtig god dag

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke gider vente mere vil jeg da gerne henlede din opmærksomhed på et sommertilbud i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/167928.aspx
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pia som er på forsiden, har lidt forliste selskaber i bagagen - selv har vi skulle afskrive omkring 50.000 som vi fik i klemme i hendes sidste eventyr på sit bureau pointe / lucuma.

De reklamerer ligeledes med at være Magento partner - hvilket ikke er tilfældet. Og så må man sige at det er rimlig dårlig stil at stjæle størstedelen af designet på sit site fra http://www.nozebra.dk/.

Der er også stjålet lidt grafik fra e-handelsbureauet - http://ehandelsbureauet.dk/Kompetencer.aspx.

Dbh
Henrik 

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha, så var der altså noget galt. Jeg giver op og leder andetsteds.

Jeg fik ellers et tilbud på 5K for en Magentoshop, men det kan vel findes andetsteds.

Henrik

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærkelige ting sker nu. Jeg er ikke kender af dette forum, men jeg har fået en besked på min private mail fra en person (holder lige navnet tilbage indtil videre) som beskylder mig for at lyve.

Men beskedden kan ikke findespå Amino-tråden???? Hvorfor?

Samtidig er www.onlinewebshop.dk tilsyneladende lukket og peger i stedet på www.poker.com

Desuden lyver jeg ikke. Jeg syns at, personen der har skrevet det, skulle konkredisere hvad der skulle være usandt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hprasmus:
Men beskedden kan ikke findespå Amino-tråden???? Hvorfor?

Det kan være at den er blevet slettet af en moderator.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)