Hej alle I kloge mennesker herinde. Jeg spurgte jer jo sidst om en anden forretningside, men den har jeg lagt i skrivebordsskuffen igen, for den virker, med alle de love og paragraffer, lidt for uoverskuelig. Men nu har jeg fundet på en anden ide. Og det er at lave en lageplads med entrebillet på omrking de 20-40 kr. Der vil jeg så have alle former for legetøj, som ikke kræver betjening af en voksen. F.eks. de der små nogle man kan sidde i og snurre rundt, og den der runde en mand kan tage fat i midten og få til at snurre rundt med flere indeni. Og så vipper og gynger og en indendørs legeplads med indendørs legeredskaber som f.eks. rutscjebane som går ned i en masse kugler, og mooncarsbiler med en bane man kan køre, og lidt forhindsringsaktiviteter, og også nogle lidt mere indviklede legeredskaber til de lidt større børn. Dem mellem 8-14 ca. og måske en lille skaterbane. Altså alt sammen noget, man skal kunne betjene selv. Det er i en by med ca 30.000 indbyggere, hvoraf rigtig mange af dem er børnefamilier, og så er der i kommunene ca 70.000 indbyggere. Og så skal der i øvrigt udover legeredskaber være nogle geder og nogle kaniner, som jeg selvfølgelig vil sætte videoovervågning på for at sikre, at de bliver behandlet ordentligt. Og vil selvfølgelig passe dem, som dyr nu skal passes. Men hvad siger I til det. Er det en god eller dårlig ide? Det skal lige siges, at jeg sigter ikke efter, at blive rig, men bare at kunne leve et nogenlunde liv af det. |
Jeg vil undlade at kommenterer på om det er en god eller dårlig ide, men et som der liger slår mig er, at det virker som en MEGET stor opstartsudgift til noget som "du bare lige skal kunne leve af"
Jeg mener at du vil kunne skabe en god månedlig indtægt som du kan leve af for 10% af hvad det vil koste dig at starte dette legeland, så hvorfor gamble de mange penge, hvis det ikke er for at blive rig !
Jeg mener det er en dårlig ide at bruge så meget, for at nå så "lidt"