Fik for et stykke tid siden lavet newsee.dk, og efter et par måneder i thailand vil jeg nu til at igang med projektet. Men kunne godt bruge lidt hjælp da jeg ikke har den store erfaring. Derfor ville jeg prøve at søge herinde, for at se om der er andre der vil være med.
Hjemmesiden er kun lige i start fasen, så intet er besluttet endnu.
- Meningen med siden er at det skal være en online avis hvor brugerne selv uploader og skriver deres artikler.
- Der skal ikke investeres nogle penge, og vi kan sagtens finde ud af procenter af virks.
- Målet med siden er at vi få den igang og på et tidspunkt få lavet en lækker side.
- Har min bachelor i handel og markedsføring om 6 måneder så har selv en del tid til projektet.
Fedt koncept.. hvordan forholder man sig til ophavsrettigheder på de billeder brugerne uploader , tekst ect.??
Har jeg faktisk ikke rigtigt forholdt mig til endnu. Men antager at der er ligesom når folk ligger noget op på facebook. Vi skal jo blot henvise at vi ikke står til anvar for hvad folk uploader.
Hvis I fraskriver jer ansvaret og reagerer øjeblikkeligt ved første henvendelse går I fri, selv hvis der bliver uploadet ophavsretskrænkende materiale. Men hvis I ser passivt til eller endog accepterer indholdet, ifalder I også ansvar for det.
Hvis I fraskriver jer ansvaret og reagerer øjeblikkeligt ved første henvendelse går I fri, selv hvis der bliver uploadet ophavsretskrænkende materiale. Men hvis I ser passivt til eller endog accepterer indholdet, ifalder I også ansvar for det.