Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler ide til god virksomhed, som kan drives i fritiden

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Oki, men hvad har du startet af firma ved siden af din uddannelse? Og hvor meget kræver det at have ved siden af din uddannelse? For jeg vil gerne have et firma som jeg kan bruge min fritid på imens at jeg er under uddannelse, og når min uddannelse er gennemført vil jeg gerne have mulighed for at føre det videre og gøre det til mit fuldtids arbejde

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Så bør du nok vælge noget som har med elektriker området at gøre.

Jeg formoder også at det område nteresserer dig, så hvorfor ik noget her, så kan du også bruge viden fra din uddannelse på siden.

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Møller:
Emil skal du have dit eget elektriker firma ?

Nej. Jeg gider ikke videreuddanne mig til Installatør. 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogen gange kan jeg undre mig over sådan nogle forum-poster som denne.. Hvorfor skal folk finde på hvad du skal drive af virksomhed? (Og der er ikke nogen sure miner ment med det)

Jeg nægter bare at tro på at man nogensinde får en god forretning ud af noget man inderst inde ikke brænder for selv..

Du bliver sku' nødt til at være lidt kreativ selv.. Hvad interessere dig? Hvad er du villig til at ofre? Hvad KAN du selv finde ud af som kan gavne virksomheden? Er du en god sælger? Er du en god forretningsmand? - Hvad er du?

Hvis du har r**** fuld af penge, så bliv investor.. Hvis du er god til at sælge, så bliv sælger... Er du god til at mure, så byg nogle ting... Min point er - gør det du er god til og har interesse i - ellers bliver det bare et ganske almindeligt 8-16 job, og så kunne du jo lige så godt bare arbejde et tilfældigt sted.

Tænk på noget du brænder for og lav en plan - så skal det nok blive en success en dag. Hvis du ikke brænder for det, så må vi håbe at du ikke køber et varelager af riskiks hjem for 200.000 og ikke kan få dem solgt.. ;)

Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

maaarcus:

Lav noget ligende billig vvs bare med elektriker artikler. få en fed hjemmeside, fokuser meget på kundeservice og find en god dropshipping leverandør.  

de sider findes der et hav af i forvejen, dermed ikke sagt at der ikke er plads til en spiller mere på markedet, for der er altid plads til en til, hvis bare personen gør det bedre end de andre :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd er at du lader være med at fokusere så meget på at ramme guldåren ved at finde den perfekte idé. 

Læg dit fokus på at være bedre end konkurrenterne og hvordan du vil gøre det. Er det ved hurtigere service, billigere pris, sjovere medarbejdere eller hvordan fan' det må du selv bestemme :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Hvor gammel er dig og din kammerat?

Hvor i landet kommer i fra?

Måske jeg har noget til jer :)

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Jeg er 24 og min kammerat er 27, og jeg kommer fra Slagelse og han fra Sandved (ved Fuglebjerg).

Men hvad har du som vi måske kan bruge? :D

MVH. Lars

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!

Hvad med et site, hvor du giver råd indenfor dit fag?

Det kunne både være gennem tekst og video.

Nu er der vel nogle ting man ikke selv må lave i hjemmet, men du kunne jo godt lave et hjælp-til-selvhjælp site indenfor el og lignede, er helt sikker på at mange vil kunne bruge det :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)