Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fjernes dette i prestashop?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Velling:

Hej Anders

Du finder din filen homepage_logo.jpg i din folder /shop/modules/editorial og sletter filen.. Så skulle dit billede gerne forsvinde på forsiden! Smile

Mvh

Søren

Der var tale om et Nivoslider-modul der skulle fjernes :-) Og efterfølgende nogle Scenes på kategorisiderne.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:46

Thomas Astrup:

Søren Velling:

Hej Anders

Du finder din filen homepage_logo.jpg i din folder /shop/modules/editorial og sletter filen.. Så skulle dit billede gerne forsvinde på forsiden! Smile

Mvh

Søren

Der var tale om et Nivoslider-modul der skulle fjernes :-) Og efterfølgende nogle Scenes på kategorisiderne.

Aha Smile

Ikke nemt er gennemskue ud fra trådstarters beskrivelse.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:09

Hvis i alle ligger mærke til det er det ikke på startsiden, men på en underside - en kategori. derfor er det unødvendigt at fjerne eller rette i startside editoren....Smid en pm med dine shop backend, så ordner jeg det for dig.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 23:10

Søren Velling:

Thomas Astrup:

Søren Velling:

Hej Anders

Mvh

Søren

Helt enig. Det krævede også nogle privatbeskeder frem og tilbage, at nå dertil :-)

God aften.

Aha Smile

Ikke nemt er gennemskue ud fra trådstarters beskrivelse.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)