Hvordan fjernes dette i prestashop?
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Hej Anders
Du finder din filen homepage_logo.jpg i din folder /shop/modules/editorial og sletter filen.. Så skulle dit billede gerne forsvinde på forsiden!
Mvh
Søren
Der var tale om et Nivoslider-modul der skulle fjernes :-) Og efterfølgende nogle Scenes på kategorisiderne.
Svar
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Tilmeldt 14. Feb 12
Søren Velling
Skrevet
21-07-2012 kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Anders
Du finder din filen homepage_logo.jpg i din folder /shop/modules/editorial og sletter filen.. Så skulle dit billede gerne forsvinde på forsiden!
Mvh
Søren
Der var tale om et Nivoslider-modul der skulle fjernes :-) Og efterfølgende nogle Scenes på kategorisiderne.
Aha
Ikke nemt er gennemskue ud fra trådstarters beskrivelse.
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
21-07-2012 kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvis i alle ligger mærke til det er det ikke på startsiden, men på en underside - en kategori. derfor er det unødvendigt at fjerne eller rette i startside editoren....Smid en pm med dine shop backend, så ordner jeg det for dig.
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Hej Anders
Mvh
Søren
Helt enig. Det krævede også nogle privatbeskeder frem og tilbage, at nå dertil :-)
God aften.
Aha
Ikke nemt er gennemskue ud fra trådstarters beskrivelse.
Svar
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup