Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fjernes dette i prestashop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 04:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har fået et mindre problem, som jeg desværre ikke selv kan løse.

Jeg skal have fjernet billede samt test på alle sider, som den røde firekant viser på billede.

Nogen der kan fortælle mig, hvordan det gøres?

Mvh. Anders 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 07:06

Nu sidder jeg ikke lige ved min computer, men jeg mener der er et modul der hedder noget med "Forside text editor", hvor du kan få ind og rette det.

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 13:24

Bressay:

Nu sidder jeg ikke lige ved min computer, men jeg mener der er et modul der hedder noget med "Forside text editor", hvor du kan få ind og rette det.

Hej Bressay

Tror du mener modullet "Home text editor". Jeg har lige undersøgt den nærmer og jeg tror ikke det er den, da det primær er tekst man ændre.

Men det kan selvfølgelige være jeg tager fejl, så derfor kan du og andre se indstillingerne for min "Home text editor" modul nedenunder.

Mvh. Anders 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 14:34

Anders_bp:

Hejsa

Har fået et mindre problem, som jeg desværre ikke selv kan løse.

Jeg skal have fjernet billede samt test på alle sider, som den røde firekant viser på billede.

Nogen der kan fortælle mig, hvordan det gøres?

Mvh. Anders 

Hej Anders,

Du kan tilføje mig på Skype - web-storm97 -, eller smide mig en mail på fs@stormmedia, hvis du hellere foretrækker det, og så skal jeg nok kigge på dit problem for dig. :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:53

Moduler > Forkontor funktionalitet > Startside teksteditor. Hvis du bare vil fjerne den helt kan du gøre det med live-redigering, som ligger under positioner.

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 15:11

Hej lasse

Lasse:

Moduler > Forkontor funktionalitet > Startside teksteditor. Hvis du bare vil fjerne den helt kan du gøre det med live-redigering, som ligger under positioner.

Jeg har lige forsøgt at afinstallere "startside teksteditor modullet", men uden held?
Har også prøvet at fjerne "startside teksteditor modullet" helt fra positioner, men heller ikke dette hjalp? 
Mvh. Anders 
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:12

Hej Anders

Hvad er linket til siden? Så kigger jeg på det med det samme :) Men skal have det faktiske link.. Skriv her eller i pb

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 15:18

Thomas Astrup:

Hej Anders

Hvad er linket til siden? Så kigger jeg på det med det samme :) Men skal have det faktiske link.. Skriv her eller i pb

Har send et pb med link 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:26

Anders_bp:

Thomas Astrup:

Hej Anders

Har send et pb med link 

Og jeg har svaret :-)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:28

Hej Anders

Du finder din filen homepage_logo.jpg i din folder /shop/modules/editorial og sletter filen.. Så skulle dit billede gerne forsvinde på forsiden! Smile

Mvh

Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)