Hej Aminoer, Håber at høre fra jer, |
- Der mangler sociale medier, facebook, twitter, google+ osv.
- Flere farver vil være godt!
- Flere billeder!
Mvh Simon Andersen
Hej Aminoer, Håber at høre fra jer, |
- Der mangler sociale medier, facebook, twitter, google+ osv. - Flere farver vil være godt! - Flere billeder! Mvh Simon Andersen |
få anden titlen på siden end kun domænet navn og udnyt google viser op til 70 tegn få social medier på siden google plus , facebook især lav en kontakt side med en kontakt formular så er det der ud ad, at lave indhold til siden |
Jeg er enig med ovenstående kommentarer. Prøv at lav nogle catchy overskifter til dine indlæg, det skal give lyst til at læse indlægget så prøv at leg lidt med nogle overskrifter og gør dem helst lidt kortere :) |
Hej Mathias, Tillykke med siden. Ved overskrifter på nyheder brug større lineheight. Fjern "Drevet af Wordpress", det ser useriøst ud, og istedet indsæt adresse, telefon nr. og e-mail adresse i stedet for i fodnoten. Held og lykke med siden, |
Hej Mathias, Det første der springer i øjnene når jeg går ind på siden er ikke "superligafan", men nærmere "fckfan". Måske du skulle vælge et alternativt billede, eller evt. få billedet til at skifte til andre superligahold. Er du alene omkring projektet? Hvis ja, så tror jeg desværre du har gang i for meget. Husk på, at der er enorm konkurrence inden for bettingtips, superligablogs osv. Derfor tror jeg du kommer længere ved at fokusere mere specifikt inden for ét af de områder. Ellers en fin side. Held og lykke med projektet! Med venlig hilsen, Jens Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace |