Hej alle aminoer. Jeg er meget tæt på at starte en mindre virksomhed op, som skal købe billige produkter hjem fra Kina og videresælge i DK. Umiddelbart er nogle af de produkter jeg planlægger at købe bl.a. USB-stiks og diverse covers til telefoner, ipads mv. Jeg har undersøgt lidt, hvad priserne kan forventes at blive, og der er gode muligheder for en god avance. Men er der nogen der har erfaringer med produkternes kvalitet - fx for USB-sticks og covers til Ipad. Nogen erfaringer? |
Altså kvaliteten kan variere meget, nogle gange kan du være heldig at finde en god leverandør som levere i god kvalitet. Andre gange kan du være uheldig at finde et rent ud sagt lorte leverandør, som levere i lorte kvalitet. Pas især på hvis du leder på alibaba.com efter en leverandør, der er mange gode på alibaba.com, men der er også mange som enten er svindlere eller levere i lorte kvalitet.
Der findes også mange der allerede sælger billig usb stick og billige covers til iPhone og iPad, så du skal nok forvente stor konkurrence.
- Men held og lykke med det! :-)
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry