Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Kina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg er meget tæt på at starte en mindre virksomhed op, som skal købe billige produkter hjem fra Kina og videresælge i DK. Umiddelbart er nogle af de produkter jeg planlægger at købe bl.a. USB-stiks og diverse covers til telefoner, ipads mv.

Jeg har undersøgt lidt, hvad priserne kan forventes at blive, og der er gode muligheder for en god avance. Men er der nogen der har erfaringer med produkternes kvalitet - fx for USB-sticks og covers til Ipad. Nogen erfaringer?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:25

Altså kvaliteten kan variere meget, nogle gange kan du være heldig at finde en god leverandør som levere i god kvalitet. Andre gange kan du være uheldig at finde et rent ud sagt lorte leverandør, som levere i lorte kvalitet. Pas især på hvis du leder på alibaba.com efter en leverandør, der er mange gode på alibaba.com, men der er også mange som enten er svindlere eller levere i lorte kvalitet. 

Der findes også mange der allerede sælger billig usb stick og billige covers til iPhone og iPad, så du skal nok forvente stor konkurrence. 

- Men held og lykke med det! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 01:00

Beigarth:
som skal købe billige produkter hjem fra Kina og videresælge i DK. Umiddelbart er nogle af de produkter jeg planlægger at købe bl.a. USB-stiks og diverse covers til telefoner, ipads mv.

Nu er du jo absolut ikke den første der kommer på den ide, så det er nok tvivlsom hvor god en forretning det er.

Husk at du skal være tilmeldt elskrot ordningen.

Ravn

Fra Guangzhou, Kina
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:42

Hej Beigarth,

Jeg har lidt erfaringer, da jeg bor og arbejder her i Kina. De USB-sticks jeg har prøvet har overvejende været af en udemærket kvalitet.

Men der findes naturligvis "smuttere" :-)

Men som alle de andre har skrevet, det er et "ludermarked" men alt muligt held og lykke.

Hvis du har brug for lidt hjælp: alexberthelsen@hotmail.com

Bedste hilsner, og go' dag

Alex

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:30

Hej Beigarth,

Jeg faldt lige over dit indlæg. Vi har rigtig meget erfaring indenfor den slags handel i Kina og vi har også kinesere som både er flydende på dansk og kinesisk, det gør at der ikke sker misforståelser sprogmæssigt og at vi ikke betaler mere end hvad vi burde.

Jeg smider lige en besked i din indbakke.

Mvh

Philip

Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43

Kvaliteten er SÅ svingende. Man kan få et parti af samme produkt og så tror man at kvaliteten er den samme på alle produkter, men der kan sagtens være fejl. Det er så vigtigt at få tjekket alting igennem og selvom fabrikken i Kina lover at det iPhone cover du har bestilt er til ægte iPhone, så kan det sagtens være det ikke passer, når du modtager det. Det har jeg selv prøvet og det er frygtelig frustrende. Derfor er det vigtigt selv at tjekke produkterne igennem på fabrikken inden det sendes til DK eller få en mand i Kina til at tjekke produkterne igennem. Jeg har skrevet en sjov, men sand historie om hvordan der bliver snydt på fabrikkerne i Kina. Læs med her: http://www.kinaimport.net/lidt-for-smarte-leverandorer-i-kina-varer-import-kvalitet-snyd/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)