Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler/gæsteindlæg tilbydes i bytte for 1-2 links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger nogle veletablerede hjemmesider, eller blogs som ønsker at modtage gæsteindlæg eller artikler. Jeg søger ikke artikeldatabaser - da jeg har skrevet lidt på disse. Sider omkring fitness, træning, vægttab osv. er jeg meget interesseret i at skrive på, men såfremt der må stå noget lignende:

"Skrevet af Morten, fra Goon.dk (eksempel)"
Eller
"Skrevet af Morten (Ejeren af den danske artikeldatabase, Goon.dk)"

Så kan næsten alle nicher gå, da jeg sagtens kan og vil researche de forskellige emner.

Jeg vil gerne have lov til at indsætte 1-2 links i artiklerne, enten som i overstående eksempler, eller i artiklerne - hvor det lige passer ind.

Artiklerne vil som udgangspunkt mindst være på 300 ord, men nogle gange tager "fanden" ved mig, og så bliver der altså skrevet en del mere.

Udvalgte artikler som jeg kan bryste mig af

Send mig en PM, og så kigger vi på det :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:48

Jeg har modtaget en del privat beskeder (som jeg straks svarer på).

Jeg er blevet spurgt om det SKAL være veletablerede hjemmesider, og nej - det behøver det ikke være. Det er blot vigtigt for mig at jeg ikke spilder 1-2 timers arbejde på en artikel, som efter et par måneder stadig er praktisk talt ubrugelig, idet den ikke bliver læst, eller at siden ikke længere er aktiv.

Jeg er naturligvis interesseret i lidt af hvert - også så jeg kan udvide min egen horisont.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 17:00

Hej

Hvis du har mod på en artikel om 'kontor-øvelser' til studerende, som ofte sidder alt for længe over bøgerne og foran computeren og derfor risikerer rygproblemer, er du velkommen til at få plads på mit site godestudievaner.dk - det er ikke færdigt, men vil være det til studiestart den 1. sep. (i år, forstår ;-))

Jeg tænker, en sådan artikel vil kunne passe fint under 'Andre mennesker' --> 'Dig selv' --> 'Kontor-øvelser'

Jeg ved ikke, om dette falder inden for dit område? Du må selvfølgelig linke til dig selv.

Mit site sælger ikke noget som sådan, men jeg planlægger at forsøge mig udi affiliateområdet, så snart den er nogenlunde på plads.

/Marianne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)