Hejsa, Jeg søger nogle veletablerede hjemmesider, eller blogs som ønsker at modtage gæsteindlæg eller artikler. Jeg søger ikke artikeldatabaser - da jeg har skrevet lidt på disse. Sider omkring fitness, træning, vægttab osv. er jeg meget interesseret i at skrive på, men såfremt der må stå noget lignende: "Skrevet af Morten, fra Goon.dk (eksempel)" Så kan næsten alle nicher gå, da jeg sagtens kan og vil researche de forskellige emner. Jeg vil gerne have lov til at indsætte 1-2 links i artiklerne, enten som i overstående eksempler, eller i artiklerne - hvor det lige passer ind. Artiklerne vil som udgangspunkt mindst være på 300 ord, men nogle gange tager "fanden" ved mig, og så bliver der altså skrevet en del mere. Udvalgte artikler som jeg kan bryste mig af Send mig en PM, og så kigger vi på det :) Med Venlig Hilsen |
Jeg har modtaget en del privat beskeder (som jeg straks svarer på).
Jeg er blevet spurgt om det SKAL være veletablerede hjemmesider, og nej - det behøver det ikke være. Det er blot vigtigt for mig at jeg ikke spilder 1-2 timers arbejde på en artikel, som efter et par måneder stadig er praktisk talt ubrugelig, idet den ikke bliver læst, eller at siden ikke længere er aktiv.
Jeg er naturligvis interesseret i lidt af hvert - også så jeg kan udvide min egen horisont.
Med Venlig Hilsen
Morten