Inden jeg begynder, jeg har ikke selv lavet siden her. Jeg har snydt lidt. Importeret direkte fra grossistens skabelon. Men når det så er sagt, så kan jeg redigere hist og her med HTML, men hvad syntes I om udseendet? Er det en side I kunne finde på at købe fra? Der mangler noget CVR vil nogen nok sige. Det er fordi jeg ikke har oprettet noget firma af nogen art endnu, og skal heller ikke, før jeg har snakket med min svigerfar, som arbejder hos SKAT. Skal lige lære lidt mere om alt det hele :P Inden jeg fortsætter med mine spørgsmål, så får I lige linket - www.ilingeri.dk Hvad trafik angår, så er alle produktbeskrivelserne desværre fastsatte, så de vil helt bestemt skabe problemer med Google omkring DC, så SEO vil nok være en spildt kamp. Dertil tænker jeg, vil det være nogen dum idé at tænke til helvede med Google, og så satse på affiliate, og flyers hist og her osv? Hvis der er andet som I syntes mangler til siden eller skal rettes, så sig endelig til :) Det er min første webshop, som (heldigt for mig) kører pr. dropship, så jeg har kun investeret et domæne i det. Desværre har jeg bare ikke mulighed for @ilingeri.dk mail, da jeg kun har købt domæne - ved I om det er muligt at tilkøbe det? Jeg bruger UnoEuro. Vh Jonas. |
Jeg ville have ændret skrifttypen til en mere professionel type. Kan ikke helt forklarer det, men det ser forkert ud med den skrifttype :-)