Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes I om min lingeri shop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden jeg begynder, jeg har ikke selv lavet siden her. Jeg har snydt lidt. Importeret direkte fra grossistens skabelon.

Men når det så er sagt, så kan jeg redigere hist og her med HTML, men hvad syntes I om udseendet? Er det en side I kunne finde på at købe fra? Der mangler noget CVR vil nogen nok sige. Det er fordi jeg ikke har oprettet noget firma af nogen art endnu, og skal heller ikke, før jeg har snakket med min svigerfar, som arbejder hos SKAT. Skal lige lære lidt mere om alt det hele :P

Inden jeg fortsætter med mine spørgsmål, så får I lige linket - www.ilingeri.dk 

Hvad trafik angår, så er alle produktbeskrivelserne desværre fastsatte, så de vil helt bestemt skabe problemer med Google omkring DC, så SEO vil nok være en spildt kamp. Dertil tænker jeg, vil det være nogen dum idé at tænke til helvede med Google, og så satse på affiliate, og flyers hist og her osv?

Hvis der er andet som I syntes mangler til siden eller skal rettes, så sig endelig til :) Det er min første webshop, som (heldigt for mig) kører pr. dropship, så jeg har kun investeret et domæne i det. Desværre har jeg bare ikke mulighed for @ilingeri.dk mail, da jeg kun har købt domæne - ved I om det er muligt at tilkøbe det? Jeg bruger UnoEuro.

Vh Jonas.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 18:21

Jeg ville have ændret skrifttypen til en mere professionel type. Kan ikke helt forklarer det, men det ser forkert ud med den skrifttype :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39

Første oplevelse:

Alt i alt ser siden ok ud :) det virker ikke til at være et site der er betalt kassen for, men et site der gør det den skal.

Vigtigt!
Få et nyt logo, det vil hjælpe en del.
Og i en anden farve; Den orange forsvinder ude i det støvede rosa.

Evt. en anden font.

Jeg ved ikke om kvinder ved hvad "autoriseret silk2wear", forhandler betyder, men jeg gør ikke. Er det vigtigt? Hvis det er vigtigt så gør det klikbart og forklar hvorfor det er vigtigt. Hvis ikke det er vigtigt kan det godt tåle at blive lidt mindre.

Hvis du vælger at bruge så stort et billede til baggrund så lad det fylde hele skærmen uanset skærmstørrelse; Jeg har en 1680x1050 skærm og den fylder ikke det hele. Og op lige kvaliteten på billedet, det er en smule pixeleret og farverne er udvaskede.

Det sorte står i meget skarp kontrast til den sarte rosa. Jeg ved egentligt ikke om der bør gøres noget anderledes her... det kan være det løser sig selv når baggrunden fikses :) Jeg ville måske gå med en #888 i stedet for en #000. Særligt på undersiderne.

Der er meget information pakket på relativt lidt plads, men det er der nok ikke så meget at gøre ved.

Siden du handler med lingeri kunne det måske være en idé at gøre det til en intim oplevelse? Du har et farveskema der fungerer rimeligt godt, men du kunne måske bruge lidt eye-candy der får brugeren til at engagere sig lidt og tænke "uuh... det ser spændende ud".

Jeg kan se der er blevet brugt tables på siden til ikke-tabular-data, jeg kan ikke anbefale det, men det er helt op til dig hvordan du vil layoute dit site. Jeg har et indgroet had for tables :)

Infosiderne som betingelser osv virker ufærdige. Det er bare tekst uden stor formatering.

Puha... en omgang, det er bare min holdning. Jeg er primært udvikler og ikke designer, men så har du også det perspektiv.

edit: jeg tror du skal passe på mht. målgruppe og kvalitet; dine produkters kvalitet skal svare til den oplevelse brugeren får på sitet. Kør det forbi nogle kvinder og lad dem ved første øjekast bedømme om det er lav, medium eller højkvalitetsvarer der ligger på sitet og afstem efterfølgende.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 18:55

Thomas Rosefalk:
Vigtigt!
Få et nyt logo, det vil hjælpe en del.
Og i en anden farve; Den orange forsvinder ude i det støvede rosa.

Vil få min kæreste til at lave mig et logo så. :)

Silk2wear er en hjemmeside som grossisten har. Siden er importeret direkte, altså faktisk et must for at forhandle grossistens varer. Billederne er ligeleds grossisten, så der kan jeg ikke gøre noget. Det ville selvfølgelig være bedst at låne et virkelig godt kamera af en eller anden, og så tilbyde nogen bekendte at stå model, hvor de så kan få tøjet som tak. Men den mulighed foreligger altså ikke lige nu.

Thomas Rosefalk:
Infosiderne som betingelser osv virker ufærdige. Det er bare tekst uden stor formatering.

Det var en hurtig copy past fra grossistens side, hvor jeg rettede til min sides navn istedet. Jeg ved ikke hvilke betingelser der foreligger, så jeg kan ikke skrive frit. Men hvad vil du foreslå kunne spice det lidt op?

Thomas Rosefalk:
Siden du handler med lingeri kunne det måske være en idé at gøre det til en intim oplevelse? Du har et farveskema der fungerer rimeligt godt, men du kunne måske bruge lidt eye-candy der får brugeren til at engagere sig lidt og tænke "uuh... det ser spændende ud".

Nu tænker jeg bare højt, men vil noget i retning af en rabat vare slide kunne virke? Hvor der evt er et mærke i et hjørne hvorpå der står "x% rabat" og den så kører varer med den rabat% igennem ?

Jeg er bestemt ingen haj til det med at bygge hjemmesider, hvorfor denne løsning jeg har her, er meget rar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09

Billederne er såmænd OK, det er komprimeringen af dem der er helt gal. Det ser ud som om man har taget nogen prof. billeder og så komprimeret dem 50%.

Jeg er ikke kvinde, så meget er givet, men jeg har en pænt udviklet feminin side. Jeg tror det hele handler om at kvinder skal føle to ting når de handler lingeri:
1. sikkerhed
2. det skal være spændende.

Mht. formatering så tror jeg det er fint bare at afstemme margin/padding lidt samt skabe lidt rum omkring paragrafferne, du behøver ikke at ændre i indholdet :)

mht. vareslide... jeg ved ikke om det er en god idé? Men det var ikke helt hvad jeg mente.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46

få dit cvr nummer i fodnoten på siden det ville styrke troværdigheden på siden

få lavet en kontakt side med en kontakt formular dit telefon nummer og dit cvr nummer så er det lettere at kontakte dig og det ville øge troværdigheden på siden

få social medier på siden google plus og facebook

husk titler og tags på billederne så er der en chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 19:58

Mikael christiansen:

få lavet en kontakt side med en kontakt formular dit telefon nummer og dit cvr nummer så er det lettere at kontakte dig og det ville øge troværdigheden på siden

husk titler og tags på billederne så er der en chance de findes i google billedet søgning

Jeg har intet CVR endnu.

Kontakt ligger midlertidigt under info, men den får sin egen side, når jeg har CVR.

Vil det være helt hjernedødt at smide en af de 'syntes godt om' FB knapper på forsiden, eller skal alt det om og have sin egen side?

Glemte lige.. Billederne er ikke mine, jeg kan ikke rigtig ændre noget på det. Så ingen tags til billederne.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:29

Hey.

Syntes det nogle flotte billeder egentligt og fanger helt godt min opmærksomhed - Især prisen tiltaler mig rigtig meget.

Det en skam du er så låst af alt og kan få problemer med at ranke i google.. Det en hård og lang kamp, hvis du skal prøve at få noget trafik uden at ranke i google.

Så mit råd til dig er at optimere din side til en høj konvertering (Hvis du må og kan) søg gerne en professionel til dette.

Herefter så få fat i en adwords ekspert til at styre dine adwords kampagner for dig :) En dygtig adwords kan give pengene igen og gerne flere gange.

Få endelig sociale medier knapper på din side, men de skal ikke like din facebook (Kun til slut, efter et køb da de ellers forlader din side og måske mister købs interessen).

De skal hellere dele din side på G+, Twitter, FB osv. Det kan give noget besøgende.

Du burde også skabe noget trafik fra en google plus profil, twitter og en Facebook profil i dit ilingeri navn, som erhverv. 

Udover dette er det en vigtig faktor at få skabt nogle links til din shop, dette gøres ved at skrive på forum ligesom du har gjort på Amino. Kom ud på livsstils, mande og kvinde forummer og skriv om dig selv, kommenter på blogs osv. Få skabt noget trafik og omtale til din side :) 

Håber det hjalp og var til at forstå :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:41

Jonas:

Mikael christiansen:

Jeg har intet CVR endnu.

Kontakt ligger midlertidigt under info, men den får sin egen side, når jeg har CVR.

Vil det være helt hjernedødt at smide en af de 'syntes godt om' FB knapper på forsiden, eller skal alt det om og have sin egen side?

Glemte lige.. Billederne er ikke mine, jeg kan ikke rigtig ændre noget på det. Så ingen tags til billederne.

bare side en likss knap på lige som har her på amino.dk så kan folk sprede skrive godt der om dine produkter og direkte like dem på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 11:35

Jesper Krogfelt Hansen:
Især prisen tiltaler mig rigtig meget.
Vent til du ser fragtprisen, den er næsten urimelig. :P

Tak til jer alle for jeres feedback. Jeg er ved at høre grossisten, om det er muligt at bruge andet end deres skabelon, så jeg har lidt mere frihed - frihed i det hele taget. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)