Hvem har rettighederne til at skilte med en reference?! - designeren, opsætteren af selve shoppen eller begge? Lad mig give et eks. Firma A laver design til Company Firma B laver opsætningen og det tekniske så designet bliver sat op på en webshop for Company Firma A og Firma B aftaler at der på selve siden skal stå "design af Firma A, opsætning af Firma B" Dvs. at både Firma A og Firma B har været igang med siden. Hvem har så ''ret'' til at skrive en reference. Som udgangspunkt må jeg antage at Company skal godkende at de overhovedet bliver brugt som reference; derfra vil jeg mene at både Firma A og Firma B må bruge Company som reference (self. hvis det er i overensstemmelse med Company). Det fremgår på Company at "design af Firma A, opsætning af Firma B". Lad mig høre jeres meninger ang. dette emne - jeg er sikkert ikke den eneste i sådan en situation. Hvordan tackler i sådan en situation? |
Rettigheder til reference?!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Dog vil jeg mene det er god stil som virksomhed at skrive hvad man har lavet, så der ingen tvivl er. |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)