Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettigheder til reference?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem har rettighederne til at skilte med en reference?! - designeren, opsætteren af selve shoppen eller begge?

Lad mig give et eks.

Firma A laver design til Company

Firma B laver opsætningen og det tekniske så designet bliver sat op på en webshop for Company

Firma A og Firma B aftaler at der på selve siden skal stå "design af Firma A, opsætning af Firma B"

Dvs. at både Firma A og Firma B har været igang med siden. Hvem har så ''ret'' til at skrive en reference.

Som udgangspunkt må jeg antage at Company skal godkende at de overhovedet bliver brugt som reference; derfra vil jeg mene at både Firma A og Firma B må bruge Company som reference (self. hvis det er i overensstemmelse med Company). Det fremgår på Company at "design af Firma A, opsætning af Firma B".

Lad mig høre jeres meninger ang. dette emne - jeg er sikkert ikke den eneste i sådan en situation. Hvordan tackler i sådan en situation?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil mene at begge har ret til at benytte reffernecen i så fald company har godkendt det.

Dog vil jeg mene det er god stil som virksomhed at skrive hvad man har lavet, så der ingen tvivl er.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)