Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling af Adsense penge

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et lille problem. Jeg har fået en dejlig check fra Google Adsense, da de af uransagelig årsager har sendt mig en check i stedet for at lave en kontooverførsel.
Jeg var et smut i banken og de vil have 100 kr i gebyr for at udbetale en udenlandsk check. Derfor har jeg prøvet at kontakte Google Adsense og få dem til at udbetale pengene via en overførsel (som jeg har valgt som udbetalingsform), men jeg kan ikke finde en måde at kontakte dem på.

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg får fat i dem?

Alternativt, får udbetalt min check uden at skulle betale 100 kr i gebyr.

Venlig hilsen Laust

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 12:31

Jeg tillader mig lige at bumpe - nogen der ved hvordan man kan få fat på google adsense folkene?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:26

Start med at tjekke om Google har alle oplysninger og om de er korrekte. Så bliver de nok overført korrekt næste gang.

Spørg dig selv om det virkeligt er besværet værd for at spare 100 kr. Nordea tog engang 50 kr. for det - prøv evt. dem.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:45

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 10:12

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:21

Fundet ud af det?

Jeg tror Google er ret så ligeglade med, at de er kommet til at sende dig en check i stedet for at overføre. De plejer i hvert fald ikke at have den fedeste kundeservice overfor deres partnere.. Men håber da du har fundet ud af det. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 10:25

Tobias Hyldeborg:

Fundet ud af det?

Jeg tror Google er ret så ligeglade med, at de er kommet til at sende dig en check i stedet for at overføre. De plejer i hvert fald ikke at have den fedeste kundeservice overfor deres partnere.. Men håber da du har fundet ud af det. :-)

Ja.. fandt en menu hvor man kunne vælge om man ville have en ny udbetaling og så kunne man vælge årsag, her var der både mulighed for at vælge ny udbetalingsmetode / eller høje bankgebyrer som begrundelse.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 10:39

Laust:

Google Adsenses kundesupport er ikke-eksiterende. Mærkeligt at firma der lever af at sælge reklamer er komplet ligeglade med at yde kundeservice over for deres annonce-udgivere, men det er selvfølgelig en nem måde at spare penge på. Jeg skal være den første til at hoppe over til Facebook, hvis de får stablet et reklamenetværk på benene. 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 10:44

Tritonus:

Laust:

Google Adsenses kundesupport er ikke-eksiterende. Mærkeligt at firma der lever af at sælge reklamer er komplet ligeglade med at yde kundeservice over for deres annonce-udgivere, men det er selvfølgelig en nem måde at spare penge på. Jeg skal være den første til at hoppe over til Facebook, hvis de får stablet et reklamenetværk på benene. 

Ja.. man kan ikke få fat i dem og deres søgefunktion stinker... men da jeg først fandt formularen så virkede det rigtigt godt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)