Kære Aminoer, Jeg har længere tid haft lyst til at være selvstændig, og har fundet et rigtig fedt produkt som jeg gerne vil sælge. Det hele startede med at jeg lavede en standard webshop på goldenplanet, synes hurtigt at det var for upersonligt og droppede det hurtigt igen. Jeg fandt så en som kunne hælpe mig med opsætning af en shopify- shop selvfølgelig imod betaling. Jeg har fået lavet en logo som jeg er tilfreds med, jeg synes theme som valgt var rigtig god men ved ikke om det passer til mine produkter. Jeg vil gerne starte det seriøst og er ved at cvr registere mig, og skal også have et rigtigt dankort modul på i stedet for paypal. Der er ingen trafik pt da jeg ingen reklame laver og er heller ikke klar til det nu. Jeg havde også overvejet at lave nye banner da jeg ikke må bruge dem som er der nu, det var et forslag som var kommet fra et firma men jeg synes ikke om det. Bannerne som er der nu slettes inden det bliver sat i gang ellers skal jeg kontakte firmaet og give dem noget for det Kom gerne med forsalg Mange tak!
|
Hej,
Design-mæssigt ser der faktisk rigitg godt ud - Savner dog evt. en highlight farve på indkøbskurv - Evt. lys sølv-gradient og sort tekst..
- Man ser den ikke med det samme.
Få betalingskort op i toppen af siden (Troværdighed) Tænk over at en besøgende ikke bruger mere end maks 20-30 sek på at kigge forsiden igennem - før han/hun finder ud af om siden interessere ham/hende.
På produkt siden undre det mig hvorfor overskriften på produktet bryder så den går ned på 2 linjer. Mindre skrifttype - Så den står på en linje, menget mere overskueligt på den måde.
Hvis en vare er udsolgt gør det mere tydligt på produkt siden - Svært at læse/tyde hurtigt med grå tekst på mørk baggrund.
I stedet for grå knap (Læg i kurv knap) Vil jeg foreslå i får lavet en grøn gradient knap - Meget mere tydeligt at se på mørk tema.
På forsiden få lavet et ribbon lign. ting der viser om varen er udsolgt eller sælges.
På Spørgsmål/svar siden, få overskrifterne lidt større og evt. ændre farven fra grå til hvid.
Få 'Om os' og 'Kontakt siden' op i menuen.
På Kontakt siden lav en kontakt formular, adresse i højre side og evt. benyt jer af Google maps i toppen af siden.
Håber det kunne bruges, ellers en rigtig fin shop
Med venlig hilsen
Nils Pedersen
nilspedersen.dk