Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har længere tid haft lyst til at være selvstændig, og har fundet et rigtig fedt produkt som jeg gerne vil sælge.

Det hele startede med at jeg lavede en standard webshop på goldenplanet, synes hurtigt at det var for upersonligt og droppede det hurtigt igen.

Jeg fandt så en som kunne hælpe mig med opsætning af en shopify- shop selvfølgelig imod betaling.

Jeg har fået lavet en logo som jeg er tilfreds med, jeg synes theme som valgt var rigtig god men ved ikke om det passer til mine produkter.

Jeg vil gerne starte det seriøst og er ved at cvr registere mig, og skal også have et rigtigt dankort modul på i stedet for paypal.

Der er ingen trafik pt da jeg ingen reklame laver og er heller ikke klar til det nu.

Jeg havde også overvejet at lave nye banner da jeg ikke må bruge dem som er der nu, det var et forslag som var kommet fra et firma men jeg synes ikke om det. Bannerne som er der nu slettes inden det bliver sat i gang ellers skal jeg kontakte firmaet og give dem noget for det

Linket er her

Kom gerne med forsalg

Mange tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Hej,

Design-mæssigt ser der faktisk rigitg godt ud - Savner dog evt. en highlight farve på indkøbskurv - Evt. lys sølv-gradient og sort tekst..
- Man ser den ikke med det samme.

Få betalingskort op i toppen af siden (Troværdighed) Tænk over at en besøgende ikke bruger mere end maks 20-30 sek på at kigge forsiden igennem - før han/hun finder ud af om siden interessere ham/hende.

På produkt siden undre det mig hvorfor overskriften på produktet bryder så den går ned på 2 linjer. Mindre skrifttype - Så den står på en linje, menget mere overskueligt på den måde.

Hvis en vare er udsolgt gør det mere tydligt på produkt siden - Svært at læse/tyde hurtigt med grå tekst på mørk baggrund.

I stedet for grå knap (Læg i kurv knap) Vil jeg foreslå i får lavet en grøn gradient knap - Meget mere tydeligt at se på mørk tema.

På forsiden få lavet et ribbon lign. ting der viser om varen er udsolgt eller sælges.

På Spørgsmål/svar siden, få overskrifterne lidt større og evt. ændre farven fra grå til hvid.

Få 'Om os' og 'Kontakt siden' op i menuen.

På Kontakt siden lav en kontakt formular, adresse i højre side og evt. benyt jer af Google maps i toppen af siden.

Håber det kunne bruges, ellers en rigtig fin shop Yes

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
nilspedersen.dk

Tilmeldt 19. Mar 12
Skrevet kl. 14:13

Hej Niels

Jeg prøver og se om nogle af de ting kan lade sig gøre i shopify eftersom man er lidt begrænset medmindre man kan finde ud af og kode selv.

Det som jeg har tænkt meget på om kunder/i kan finde ud af hjemmesiden , og der tænker jeg på at når man kommer ind kan man jo se billeder af hvilke laser pointer man kan få i forskellige farver. Men der findes flere forskellige effekter (mW) om i selv finder frem til at trykke på produkter og på den måde finder alle produkterne eller trykker i på laserne som i ser og ikke ser at der findes andre eller er det logisk nok?

Jeg tænker også at lave en mere proffesionel banner hvor laser bliver demonseret med en der lyser op i himlen osv. Kunne være fedt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19

Jeg havde ingen problemer med at finde rundt på siden. (Ved dog ikke om den bliver for mørk) Og så skal i tænke meget på hvordan billederne bliver taget - Det er vigtigt at de heller ikke bliver for mørke.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre i shopify - Men evt overvej på produktsiden/visningen at få lavet en dropdown hvis der er flere typer/farver el. lign.

Evt. i forhold til sidstnævnte at få lavet en kort præssentationsvideo af laseren. Jeg tror det skaber meget mere opmærksomhed i stedet for et still-billede.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:14

designet er meget mørkt og tekst farven falder meget ind i baggrunden så det er meget svært se alt på siden og læse din side , især vis sider i toget med skiftende lys

få social medier på siden google plus og facebook kan jeg ikke se på siden de kan betyde en del for seo

jeg kan ikke se kontakt side på side sæt der en kontakt formular samme med telefon nummer og dit  cvr nummer

cvr nummer i fodnoten på siden ville også styrke sidens troværdighed

titlen til google er meget ens synes jeg du behøver ikke domæne navnet i alle titlerne og udnyt gerne google viser op til 70 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Mar 12
Skrevet kl. 18:15
Tak for feedback

Det jeg ar i tvivl om var om folk kunne finde de andre produkter end dem som var på forsiden .
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:25

Jeg syntes at den store header tager lidt fokus væk fra alle dine produkter. Du skal helt sikker show-case nogle af dine produkter deroppe syntes jeg.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:26

Odense12:
Tak for feedback

Det jeg ar i tvivl om var om folk kunne finde de andre produkter end dem som var på forsiden .

Med så mørk farve og teksten på forsiden er det lige fra forsiden jeg synes det er svært at bemærke varerne på din side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:24

Flot side. Den tilpasser sig ikke smart phones.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:50

jeg synes det er en rigtig fed side, virkelig en  gennemført webshop.
Synes det er fedt at du har valgt gennemføre siden på den måde du har gjort.

jeg godt råd ville være at gøre siden mere fokuseret på selve salget af vare. Tror helt sikkert det vil hjælpe dig med at sælge mere!

vh Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)