Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop start.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

Jeg står i den situation at jeg er ved at starte en webshop. Jeg føler at der er ved at være godt styr på det. Jeg har fundet leverandør og fået priser på produkterne. Jeg har også selve sitet oppe og køre med design og betalingssystem. Alt jeg mangler er bare at få produkterne hjem og på hylderne.
Mit spørgsmål er så: Kan jeg godt bare bestille produkterne hjem og med det samme jeg har fået dem hjem, kan jeg så gå i gang med at sælge? eller skal købet registreres eller hvordan er det lige det foregår? Som i kan høre er jeg lidt grøn inde på området så alle svar kan bruges. Hvis der er nogle der har erfaringer med opstart af webshop så kunne det også være rart med noget derfra.

På forhånd tak!

Hav en rigtig god dag!

Ung iværksætter med store drømme

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:51

Lige så snart du har produkterne, så bare begynd at sælg. Hvis du kører lagerstyrring, skal produkterne selvfølgelig lige registreres først.

Købet registreres vel ved, at du modtager en regning/faktura pr. mail eller sammen med produkterne. Denne regning/faktura skal slf. betales inden forfaldsdato. Herefter gemmer du bare regningen/fakturaen. :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 14:23

Tak skal du have for dit svar :)

Jeg vil smide en bestilling og få nogle vare hjem!

mvh

Ung iværksætter med store drømme

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:53

Fedt. Held og lykke med salget :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)