Hej alle Jeg tænkte, at jeg lige ville spørge, om der var et par venlige sjæle, der vil give lidt feedback på vores markedsplads om rundrejser. Vi er startet med Indien, men senere kommer flere lande på. Vores koncept er, at man kan bygge sin egen rejse fra destinationsartikler eller vælge en standard rundrejse. Når man har gjort det, så får flere lokale rejsebureauer en mail, logger ind i vores system og du får som kunde flere tilbud på din rejse. Alle de rejsebureauer vi samarbejder med har medlemskaber i forskellige rejseorganisationer. Du kan finde os her: http://www.wildplanettours.com/ Vi er specielt interesserede i, at høre hvad I synes om:
Hvis du er interesseret i at se, hvordan det ser ud, når en kunde får tilbud fra rejsebureauer, så kan du logge ind her: http://www.wildplanettours.com/customer-login/india Brugernavn: celinetestcustomer@gmail.com Password: 65C29 Af nye tiltag kan nævnes, at vi er i gang med at få produceret en introduktionsvideo til vores forside (hvor banneret er nu). Jeg ser frem til at høre Jeres meninger Mvh Jonas |
Hej Jonas,
Først og fremmest er siden overskuelig synes jeg, men synes nemt den lyseblå farve bliver for skrinet.
Fjern skyggen i logoet - Det genere i hvertfald mine øjne med den skygge
Søgeknappen er ikke pæn synes jeg - Få lagt mere padding på (så den passer i højden af tekstboksen) og få hvid skrift i stedet for sort) Man ser den ikke med det samme.
Få lagt google maps ind i stedet for det billede kort der er i slideren/banneret
Navigationen virker meget sammenpresset, lig noget mere padding på, så den evt. har en højde (hele rammen på omkring 30-40 px).
I boksen under banneret hvor der står: Wild Planet Tours is your marketplace for package tours. - Få noget mere padding rundt om - Det virker som om det bare er smækket ind.
Evt. få lagt en pris ind som tilbud, så den besøgende hurtigt finder ud af hvor meget en Tour-package koster - Det vil jeg personligt i hvertfald gerne vide hvis jeg skulle ud og rejse.
Siden er ekstrem lang før man kommer ned til bunden - Er det virklig nødvendig med alt det i sidebaren ? Tænk over at brugeren som regel er inde på en hjemmeside i maks 20-30 sek + mere naturligvis hvis siden virklig fanger dens interesse.
Vis flere billeder af de/fra de rejser man kan komme på hos jer, det virker endnu mere troværdigt.
Savner CVR/Vat nummer - hvis i har et på forsiden, om os og kontakt siden - Samt under kontakt siden - Vis jeres adresse, telefon nr. og email adresse. (Troværdighed)
Slutteligt: Få lavet title tags på H1, H2 overskrifter samt billeder
Håber i kunne bruge min feedback.
Hvis i har brug for en grafiker er i meget velkommen til at kontakte mig på telefon: 40 606 223 eller e-mail: nils@nilspedersen.dk
Hav en fortsat god dag,
Med venlig hilsen
Nils Pedersen
nilspedersen.dk