Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsplads for rundrejser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg tænkte, at jeg lige ville spørge, om der var et par venlige sjæle, der vil give lidt feedback på vores markedsplads om rundrejser. Vi er startet med Indien, men senere kommer flere lande på.  

Vores koncept er, at man kan bygge sin egen rejse fra destinationsartikler eller vælge en standard rundrejse. Når man har gjort det, så får flere lokale rejsebureauer en mail, logger ind i vores system og du får som kunde flere tilbud på din rejse. Alle de rejsebureauer vi samarbejder med har medlemskaber i forskellige rejseorganisationer. Du kan finde os her: http://www.wildplanettours.com/

Vi er specielt interesserede i, at høre hvad I synes om:

• Kommunikerer vi klart nok, hvad vores koncept omhandler?
  • Design (herunder call-to-action)(venstre side er lidt for lang nu – vi piller noget ud, så det matcher længden)
  • Funktionalitet
  • Loadtider (Forsiden er 3,3 MB – men er loadtiden acceptabel?)

Hvis du er interesseret i at se, hvordan det ser ud, når en kunde får tilbud fra rejsebureauer, så kan du logge ind her:

http://www.wildplanettours.com/customer-login/india

Brugernavn: celinetestcustomer@gmail.com

Password: 65C29

Af nye tiltag kan nævnes, at vi er i gang med at få produceret en introduktionsvideo til vores forside (hvor banneret er nu).

Jeg ser frem til at høre Jeres meninger Smile

Mvh Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Hej Jonas,

Først og fremmest er siden overskuelig synes jeg, men synes nemt den lyseblå farve bliver for skrinet.
Fjern skyggen i logoet - Det genere i hvertfald mine øjne med den skygge

Søgeknappen er ikke pæn synes jeg - Få lagt mere padding på (så den passer i højden af tekstboksen) og få hvid skrift i stedet for sort) Man ser den ikke med det samme.

Få lagt google maps ind i stedet for det billede kort der er i slideren/banneret

Navigationen virker meget sammenpresset, lig noget mere padding på, så den evt. har en højde (hele rammen på omkring 30-40 px).

I boksen under banneret hvor der står: Wild Planet Tours is your marketplace for package tours. - Få noget mere padding rundt om - Det virker som om det bare er smækket ind.

Evt. få lagt en pris ind som tilbud, så den besøgende hurtigt finder ud af hvor meget en Tour-package koster - Det vil jeg personligt i hvertfald gerne vide hvis jeg skulle ud og rejse. 

Siden er ekstrem lang før man kommer ned til bunden - Er det virklig nødvendig med alt det i sidebaren ? Tænk over at brugeren som regel er inde på en hjemmeside i maks 20-30 sek + mere naturligvis hvis siden virklig fanger dens interesse.

Vis flere billeder af de/fra de rejser man kan komme på hos jer, det virker endnu mere troværdigt.

Savner CVR/Vat nummer - hvis i har et på forsiden, om os og kontakt siden - Samt under kontakt siden - Vis jeres adresse, telefon nr. og email adresse. (Troværdighed)

Slutteligt: Få lavet title tags på H1, H2 overskrifter samt billeder Yes

Håber i kunne bruge min feedback.

Hvis i har brug for en grafiker er i meget velkommen til at kontakte mig på telefon: 40 606 223 eller e-mail: nils@nilspedersen.dk

Hav en fortsat god dag,

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
nilspedersen.dk 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:39

Vil bare lige sige, at det virke som et rigtig smart koncept...

Har selv lige været ved, at se på rejse til Indien, men det her er godt nok en smart måde, at gøre det på.

Når i får flere lande på siden, tror jeg nok det skal blive en succes.

Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Jul 12
Skrevet kl. 15:22

Hej Niels

Tak for feedback :)

Jeg er helt enig med dig, i din kritik af vores logo tekst. Vi har bare været uenige om, hvordan logoet skulle være, men vi har fået fjernet skyggen fra teksten og gjort lidt ved skriften, så når det er helt klart er det forhåbentligt bedre. 

Søgeknappen havde jeg ikke tænkt over, men jeg kan godt se, at det design er fra vores allerførste version og vi bør få kigget på det. Tak for det. 

Google maps kontra det kort vi har i dag. Personligt synes jeg, at det kort vi har er bedre. Der er faktisk også navigation i kortet - prøvede du det? 

Navigationen: hvilken del af navigationen tænker du på? Top menuen? 

Pris: hele vores koncept er, at du kan skræddersy din rejse med hoteller, guides osv. Men prisen vil afhænge af, om du vælger det ene hotel eller det andet og måske indbygger nogle dage på stranden eller hvad du nu har lyst til. Hvor end vi gerne ville, så giver det ikke mening for os, at have priser på sitet. 

Sidebaren: Du har helt ret i, at den er for lang. 

Billeder fra rejserne: Der er billeder fra alle de hoveddestinationer man kommer til på sin rundrejse. Dette gælder både for de standard pakkerejser vi har udvalgt samt når du som bruger får tilbud fra et rejsebureau. Når et rejsebureau opretter en rejse, kan de tilvælge destinationer og så kommer der automatisk et billede fra denne destination som en del af rejsebeskrivelsen. Du kan se et eksempel her: http://www.wildplanettours.com/package-tours/tigers-trail/india (klik på tour gallery)

CVR nr. Ja, det har jeg overvejet, men vi er ikke sælger. Vi leverer en platform og kunden køber sin rejse gennem et rejsebureau. Vi gør det bare billigere og bedre for kunden. Ingen af de markedspladser (freelancer.com, 99designs.com osv.), som jeg har set fremviser deres CVR nr. på forsiden.

H1-H2: Alle vores artikler har det. Vi har lige ændret forsiden, så der har vi nok ikke fået det defineret igen. Men SEO er så svært i dette marked, at det ikke er der, vi ønsker at bruge vores markedsføringskroner. 

Mange tak for din feedback. Du havde et par gode pointer, som vi vil kigge nærmere på! Smile

Mvh Jonas

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Jul 12
Skrevet kl. 15:29

Kristian Konradsen:

Vil bare lige sige, at det virke som et rigtig smart koncept...

Har selv lige været ved, at se på rejse til Indien, men det her er godt nok en smart måde, at gøre det på.

Når i får flere lande på siden, tror jeg nok det skal blive en succes.

Yes

Mange tak Smile
Vi håber, at vores koncept vil betyde, at kunderne får mere kvalitet for færre penge og dermed i sidste ende en bedre rundrejse. 
Vi ville rigtig gerne ekspandere til flere lande, men det rigtig mange artikler, vi skal have klart for hvert nyt land + billeder + samarbejdsaftaler. Så lige nu skal vi til at tjene penge på Indien og så må vi ekspandere derfra. 
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)