Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tracing af tryk på bannere på mine hjemmesider

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber det er den korrekte kategori jeg poster mit indlæg i?

Jeg har et par hjemmesider hvor jeg har nogle bannere/annoncer fra Tradedoubler og Euroads og ikke fordi jeg IKKE stoler på disse firmaer, men jeg ville dog godt alligevel have mulighed for at se om de tracer de tryk som mine siders besøgende gør på disse bannere.

Jeg har søgt og læst meget her på Amino, men jeg har ikke lige fundet nogle svar som jeg lige umiddelbart kan bruge. Der stå meget om Google  analytics og det kan sikkert nok også klare mit behov, men det er lidt for omfattende i forhold til det som jeg søger. (jeg sælger ikke noget)

Jeg skal bare bruge et lille program der enten kan installeres på min pc eller på mit webhotel. Dette program skal så genere en tracing-kode som jeg eks. sætter ind i en annonce fra Euroads hvor det er muligt at tilføje sin egen tracing-kode. Udover at dette program/script skal registrere hvor mange gange der bliver trykket på banneret, så må det også gerne være sådan, at man får oplyst den indtjening man har fået generet ved trykket på dette banner.

Håber i forstå hvad det er jeg søger - og jeg vil helst have programmet selv og ikke noget med at dette kører over nettet hos et eller andet firma.

På forhånd tak for jeres hjælp/input

Mvh

Anders Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)