Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvmodsigende melding fra Google om Unaturlige Links

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har i dag fået en dansk advarsel om unaturlige links fra Google Webmaster Tools, og har blogget om det her: saugstrup.org/ulinks

Advarslen handler om et gammelt, lille og dårligt site, som for længst er redirected til et bedre hjem. Men det spændende er faktisk formuleringen i Googles email. Den er nemlig selvmodsigende. 

I overskriften står der at advarslen handler om links til mit gamle site, men i brødteksten skriver Google at problemet er links fra mit site.

Hvad mon Google mener? En af delene eller begge dele?

Her er meddelelsen fra Google:

Meddelelse fra Google Webmasterværktøjer om registrering af unaturlige links til http://www.ditwebsted.dk/

Kære webstedsejer eller webmaster på http://www.ditwebsted.dk/
Vi har registreret, at nogle af siderne på sit websted muligvis gør brug af metoder, som ligger uden for Googles retningslinjer for webmastere.
Led specifikt efter eventuelle kunstige eller unaturlige links på dit websted, der henviser til andre websteder, der kunne have til formål at manipulere PageRank. Eksempler på unaturlig tilknytning kunne omfatte salg af link, der forbigår PageRankeller deltagelse i linkudveksling.
Vi opfordrer dig til at foretage ændringer på dit websted, så det overholder vores retningslinjer for kvalitet. Når du har foretaget disse ændringer, skal du indsende dit websted til revurdering i Googles søgeresultater. Hvis du finder unaturlige links til dit websted, som du ikke er i stand til at kontrollere eller fjerne, bedes du give yderligere oplysninger i din anmodning om genovervejelse.
Hvis du har yderligere spørgsmål om, hvordan du kan løse dette problem, kan du få hjælp ved at besøge vores hjælpeforum for webmastere.
Med venlig hilsen Google-søgekvalitetsteamet

Har du set denne eller andre versioner af advarslen på dansk?

Hvad mon er op og ned i den her sag? Smile

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 08:34

Byt du bare "fra" til "til" så giver det hele mening - Selv Google laver fejl. nobody is perfect

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 08:46

Torben Brighs:
Byt du bare "fra" til "til" så giver det hele mening

Ja, eller hvis jeg bytter "til" til "fra". Men hvilken af delene mon er rigtig? :-)

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:47

måske mener de begge dele , det kunne jeg godt tro

desuden jeg har aldrig modtaget breve fra google af , så jeg kan ikke sige noget om de laver fejl i de mail de sender ud , men måske en ide skrive til dem hvad de mener med denne her mail , men måske svare de aldrig for de får sikkert mange mail vil jeg tro

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 08:57

Googles danske meddelelser ser ofte ud som om de er genereret af Translate. Kig hellere efter den originale engelske udgave, hvis du vil være sikker på budskabet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 08:59

Arnold:
Googles danske meddelelser ser ofte ud som om de er genereret af Translate. Kig hellere efter den originale engelske udgave, hvis du vil være sikker på budskabet.

Ja, så må vi håbe, at Google ikke har 2 versioner på engelsk -  én om indgående links og én om udgående links :-)

Mvh Anders

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 09:01

I og med du siger, at du har redirect på domæne, så kan tvivlen ikke være så stor for mig at se. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:04

Torben Brighs:
I og med du siger, at du har redirect på domæne, så kan tvivlen ikke være så stor for mig at se. 

Ikke forstået?

Mvh Anders Saugtrup

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 09:25

Google anser din håndtering, som forsøg på at suge pagerank.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:32

Torben Brighs:
Google anser din håndtering, som forsøg på at suge pagerank.

Hvordan ved du det helt sikkert? Kunne Google ikke lige så godt mene det andet de skriver, som handler om at manipulere pagerank via udgående links (ligesom hvis jeg solgte links)

Mvh Anders Saugstrup

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)