Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner og investor til mobilselskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide til et nyt mobil koncept jeg tror der kunne ryste andre mobilselskaber. Det er pt stadig blot en ide, men hvis der sidder en potentiel investor derude der er nysgerrig efter at høre mere, hører jeg rigtig gerne fra dig.

Det koster i omegnen af 500.000 kr at etable et mobilselskab.

Alt det bedste

Vincent

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 08:40

vjm1101:
Det koster i omegnen af 500.000 kr at etable et mobilselskab.

Hej Vincent.

Af rent nysgerrighed bliver jeg nød til at spørge: Hvor har du det tal fra? Alene masteafgift mener jeg koster kassen om året?

Ligeledes så skal projektet stærkt markedsføres i dagens Danmark.

Jeg mener, du kan gange dette beløb væsentligt, før du har alle udgifter medtaget til en opstart.

//Jesper

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:32

Nix, for du kan leje dig ind på andre udbyderes netværk og tilbyde de samme tjenester som dem. De skal typisk bare have en del af dit overskud. Koster ikke mere end halv mio i opstart. Jo markedsføring naturligvis, men der har jeg også løsningen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 23:25

Jeg kunne være interesseret. Kontakt mig med lidt flere informationer - jeg har 10 års erfaring fra forskellige områder indenfor branchen.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja du kan sagtens starte for omkring 150.000, men problemet er tit at når du er ny udbyder som kan du på ingen måde konkurrere med priserne, for du har ingen volume. Og det kræver en stor volume at komme ned i de priser der er i dag. 

Tænk at man kan få fri tale, fri sms, mms, 10 gb data ingen opkaldsafgift for 225 plus moms.

Jeg tror, det er det hårdeste marked at gå ind i lige pt, så man skal virkelig ramme en niche og have noget ekstrem unikt for at overleve ;-) 

Vh Jimmi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)