Fortrydelsesret og hvornår starter den
Tilmeldt 6. Mar 12
ppm
Skrevet
20-07-2012 kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Som jeg læser det så starter fortrydelsesretten når kunden har modtaget et produkt, altså er det afleveret af posten i postkassen 1 maj og kunden er ude at rejse til eksempelvis 1 juni, vil de 14 dage så først gælde fra 1 juni? Kunden har jo teknisk set ikke modtaget pakken før denne dato?
Svar
Tilmeldt 23. May 08
Ukendt
Fra
Easypie ApS
Skrevet
20-07-2012 kl. 01:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Fortrydelsesretten gælder fra købsdato. Alt andet ville være ulogisk..
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Becker Consult | jacobbecker.dk:
Fortrydelsesretten gælder fra købsdato. Alt andet ville være ulogisk..
Fra det tidspunkt, hvor produktet er udleveret til kunden...
Men hvem gider hænge sig i fortrydelsesretten? Er det ik bare god service, at bytte eller tage varen retur, hvis kunden ønsker dette?
Svar
Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra
Cosmos Co og Cossy
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Emil Stahl
Fra
SB Group
Skrevet
20-07-2012 kl. 01:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Becker Consult | jacobbecker.dk: Fortrydelsesretten gælder fra købsdato. Alt andet ville være ulogisk..
Det er da netop ulogisk, hvad hvis forsendelsen bliver forsinket og den først kommer efter 14 dage?
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Becker Consult | jacobbecker.dk: Fortrydelsesretten gælder fra købsdato. Alt andet ville være ulogisk..
Det er da netop ulogisk, hvad hvis forsendelsen bliver forsinket og den først kommer efter 14 dage?
Hvori ligger det ulogiske? På denne måde stilles alle forbrugere ens, også dem, som er uheldige med forsinkelser, fejl eller andet...
Svar
Cosmos Co og Cossy
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Hvori ligger det ulogiske?
Jeg skriver jo netop at det ville være ulogisk hvis den gjaldt fra købsdato... Læs det lige igen.
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Hvori ligger det ulogiske?
Jeg skriver jo netop at det ville være
ulogisk hvis den gjaldt fra købsdato... Læs det lige igen.
Sorry læste forkert?
Svar
Cosmos Co og Cossy
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Sorry læste forkert?
Intet problem
Svar
Tilmeldt 23. May 08
14 dage fra modtagelsesdatoen gælder kun i forhold til købeloven dvs. privatkunder.. Tror jeg har fået læst tråden lidt for sent, for synes ikke jeg kan finde noget om erhvervskunder nu :-) beklager.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Forbrug.dk har lavet denne vejleding om start og sluttidspunktet!
Svar